Geng Bas Sekolah

April 25, 2012

PAS Sokong Maksiat ?


Video diatas adalah sedikit dari apa yang sebenarnya berlaku semasa mahasiswa Robot ini berkhemah di Dataran Merdeka yang mana telah dirakamkan pada waktu siang. Bagaimana dengan rakaman disebelah malam? Anda dapat bayangkan apa yang mereka lakukan?

Mereka menyatakan Demo Hapus PTPTN tetapi dengan apa yang dipertontonkan tidak ada sebarang cerita mengenai penghapusan PTPTN tetapi sebaliknya mereka mahu memberikan mesej kepada rakyat bahawa mereka adalah golongan pejuang Seksualiti Merdeka yang mana mengamalkan SEKS BEBAS.

Inilah BERSIH yang sebenarnya perlu dibersihkan oleh kita rakyat Malaysia. Ini lah pekara yang sepatutnya kita BERSIHKAN agar anak anak kita tidak terjebak menjadi seperti mereka yang mengamalkan SEKS BEBAS.

Anda sendiri dapat lihat tampa perasaan segan silu mereka berdua duan didalam Khemah dalam aksi yang menghairahkan walaupun pada siang hari dan berada dihadapan khalayak umum. Apakah ini yang anda ingin lihat pada tahun 2020?

Baca selanjutnya disini


Kenapa puak PAS mendiamkan diri dengan kemungkaran yang dilakukan oleh anak buah pakcik Anwar. Adakah PAS sememangnya merestui perbuatan mereka dan kerana itulah pemimpin PAS hanya mendiamkan diri sahaja. 

Hebat permainan politik PAS. Umat islam sentiasa dituduh melakukan dosa kerana memilih BN tetapi rakan pakatannya yang secara terang terang membuat dosa langsung tidak dihiraukan malah direstui lagi perbuatan mereka. 

Ayuh rakyat Malaysia bangkitlah menentang penipuan dan kezaliman pembangkang! 

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: