Geng Bas Sekolah

April 3, 2012

Orang Melayu Diugut Samseng Cina Dan India PKR


Pagi tadi penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi seramai 433 keluarga telah turun untuk menyaksikan bermulanya era baru dalam kehidupan mereka, kerana pembangunan rumah baru mereka akan bermula.

Tapi bila tiba di tapak, mereka disambut dengan ganas oleh samseng-samseng Pakatan Haprak yang dibawa oleh Nurul Izzah. Yang hairannya, kebanyakan samseng-samseng ini datangnya dari luar.


Pembangunan ini untuk orang Melayu yang tinggal di situ, tapi yang turun ialah samseng-samseng Cina dan India serta orang luar, bukannya orang tempatan.

Dan antara kepala samseng yang datang ialah Adam Adli dari Solidariti Mahasewel Malaysia. Adam Adli bukan orang tempatan Kg Kerinchi. Dia bukan orang Lembah Pantai.Dia bukan orang KL. Tapi mengapa dia turun buat kacau di sini?

Klik sini untuk maklumat lanjut


Kak Zah dan Adam Adli adalah contoh orang melayu gampang. Sanggup membawa pengganas kafir untuk mengugut orang melayu yang menolak idealogi politik mereka. Dengar khabar si budak Adam ni kena tumbuk dengan orang melayu kat sana. Padan muka. Dia ingat dia bawak gengster cina dengan keling orang melayu ni takut. Sorrylah Adam. Itu baru kena tumbuk, belum lagi kena parang terbang.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

WAK KRANG KONG KENG WA KENG said...

hahahahha... Mulai skarang pukul je sape yg masuk gelanggang kita. Anwar yang Ajar. Aku belom magi lagi korang pukul,

Anonymous said...

2 EKOR TU BKN MELAYU BROO..ITU MELAYU CELOP!..DAK ADAM TU SAJE NAK TUNJUK SAMSENG. KONON2 DIA LER PEMBELA RUMAH PANGSA TU TP ORG DH TAU DIA NI PEMBASUH KOTE ANUWAR. BAGUS GAK KENE SELIGI SKALI. KLU BLEY RAMAI2 SELIGI LG BEST KEHKEHKEH