Geng Bas Sekolah

March 9, 2012

Nurul Izzah Ada Skandal Dengan Papa Gomo ?


"Hanya setelah didesak menerusi kritikan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat berserta wakil-wakil pekerja CUEPACS barulah tindakan seraya ‘sudah terhantuk baru terngadah’ diambil oleh Perdana Menteri hari ini,” kata Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar dalam satu kenyataan hari ini.

Menurut Izzah, pembatalan SBPA itu juga menggambarkan kegagalan kerajaan untuk prihatin terhadap jurang pendapatan penjawat awam, dan mempamerkan sikap sambil lewa dan elitis pemerintah"

Nurul Izzah Ahli Parlimen Lembah Pantai yang sepanjang beliau berkhidmat boleh dibilang berapa kali sahaja turun kepadang berjumpa dengan penduduk Lembah Pantai. Nak kata beliau prihatin masaalah rakyat Malaysia tu kita lupakan sahaja kerana di Lembah Pantai Parlimen beliau sendiri pun apa pun tidak dijayakan demi penduduk setempat Lembah Pantai.

Nurul Izzah menyatakaan bahawa Hasil Desakan "Pakatan Rakyat" maka Kerajaan membatalkan SBPA. What??? Desakan dari Pakatan Rakyat? Bila mereka desak untuk kerajaan batalkan SBPA? Bila ni? Cer tolong Gomo nyatakan bila dan dimana kenyataan mahupun ceramah ataupun Demo yang mereka lakukan dalam membantah SBPA ini?

Baca selanjutnya kat Gomo


Biasalah kak Izzah. Dalam tubuh badannya mengalir darah pakcik Anwar, Bapa Munafik Malaysia. Sebab itulah tak pelik kalau kak izzah ni suka menipu.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

DLM BILIK HOTEL TMPT BAPAK DIA PROJEK LER BROO KEHKEHKEH