Geng Bas Sekolah

January 20, 2012

Abang Besar Buat Anwar Ibrahim Senak Perut


Malaysiakini portal milik pembangkang hari ini mengeluarkan berita mengenai Blogger Papa Gomo dan juga Parpu Kari sepertimana didalam gambar diatas. Gomo mengucapkan terima kasih buat portal pembangkang ini yang semakin hari dilihat banyak membantu popularity Blogger pro Kerajaan BN terutama Papa Gomo.

Gomo setuju dengan kenyataan portal Malaysiakini bahawa Blogger Papa Gomo, Parpu Kari dan lain lain blogger yang bebas tidak dapat dikawal oleh UMNO. Itu memang satu hakikat yang benar berlaku dan ianya tidak dapat dinafikan sama sekali.

Permulaan kami para Blogger Jalanan ini lahir secara sendiri dan tidak diajar oleh mana mana pihak untuk berblogg. Malah tidak ada seorang pun pemimpin UMNO yang menyuruh kami untuk berblogg mahupun membuat artikel itu dan ini sepanjang kami hidup dalam dunia blogg ini.

Baca selanjutnya disini


Nampak gayanya puak pembangkang dah hilang arah sekarang. Kalau dahulu sebelum dan awal selepas PRU 12, doranglah taiko kat alam siber. Bila naik je blogger pro Kerajaan, terus sesak nafas dorang dibuatnya. Satu persatu tuduhan dan fitnah dorang dapat dijawap oleh blogger pro Kerajaan.

Dan sekarang PRU 13pun dah dekat. Sebab itulah MalaysiaKini dok mainkan isu Gomo dan Parpukari. Sebab dorang dah takut dengan dua orang "Abang Besar" ni. Sekarang baru dorang kenal apa itu erti penyesalan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: