Geng Bas Sekolah

December 18, 2011

Pudin "Tapai" Menghasut Pelajar Gay Merusuh ?


Semalam UMNO diserang. Semalam UMNO dihina. Semalam UMNO dikencing oleh anjing anjing politik. Cukup memalukan apabila anjing upahan boleh menyalak depan pejabat UMNO.


Mana perginya Pemuda UMNO yang sepatutnya turun mempertahankan UMNO? Dimana pendekar pendekar UMNO yang sepatutnya ada menjadi benteng? Dimana Ketua Pemuda UMNO semalam sewaktu Pemimpin Tertinggi UMNO dihina oleh anjing anjing upahan ini? Dimana geng baju merah Patriot ?

Kalau semalam semua Pemuda UMNO turun, jangankan menyalak, nak tunjuk mukapun anjing anjing ini semua tak berani. Tapi nasi dah menjadi kulat. Nampak gayanya Pemuda UMNO sudah menjadi Pondan UMNO. Alahai orang UMNO.....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

TUAH MOHAMAD said...

weh mamat bengap.. apo lak kau nyalah an pemdo UMNO...kau ni hilang akal apo? sok kok den gunting pipit kaau...kok nak belasah tu tengok2 dulu lah..kejadian tu berlaku spontan..kau salah kan menteri bengap tu aku setuju..tapi jangan pemuda ok..yo got it?

Helang Merah said...

Jika dah pondan dan layu, begitulah keadaannya....... Lari demam sejuk, sembunyi di belaking tabir siapa ?????? sekarang tak penting perjuangan ; lebih utama perjuangan untuk kebendaan, kekayaan diri sendiri. Jangan diharap mahu menyerang-balas dan menurun bendera parti musuh. Tak berani bro ; kecut ....... ! Kalau dah jauh tersasar dari hala tuju sebenar, letak jawatan ajelah !!!!!!!!! Mana mungkin boleh dibiar 'musuh' menyerang kubu sendiri ??? Hulubalang terdahulu pasti mempertahan 'hingga ke titisan darah terakhir' ; dan serangan balas adalah biasa dan otomatik ! Sebaliknya, pengecut sekarang berselindung di sebalik tabir ' intellectual moderation ' kononnya ! Rakyat , termasuk dari parti sendiri, sudah lama sedar akan kelayuan dan kelembutan puak yang ada sekarang ini ; amat jauh berbeza dari yang dulu, di mana tindakan berani dan tegas adalah modus operandinya. Alasan kononnya sekarang ini reaksinya berbeza, yakni tidak kecoh, tidak terburu-buru, berhemah dan berlembut....... doesn't hold water anymore ! Semua dah lama tahu kamu semua dan kecut , lebih retorik daripada tindakan ! Apa ada pada kelayakan akademik jika bila 'musuh' menyerang kita lari lintang-pukang ? Itu pun nak serah senarai bakal calon pilihanraya ; nak wakili siapa, nak bela apa ????? Lagi malu jika sifat dayus ini di bawa masuk ke Parlimen atau DUN . Jual negara nanti ! Lihat intelektual kapasiti budak-budak yang 'menyerang' tadi. Kalau sekadar boleh diupah untuk melakukan sesuatu yang pokok pangkalnya pun mereka tak ketahui, murid sekolah rendah pun boleh berbuat demikian. Tak hairanlah jika yang mengatakan bahawa mahasiswa Melayu memang tak berkualiti ; memang tak ada standard pun. Benar sekali ! Lihat sajalah, ada yang bertindak biadab itadi mahasiswa bukan-Melayu ????? Yang boleh dicucuk hidung dgn hanya upahan 'sebiji beras' adalah mahasiswa Melayu, seolah-oleh mahu membuktikan bahawa kehebatan mereka hanyalah berdemonstrasi di jalanan. Yang bukan-Melayu bijak mencatur dan mengatur persiapan perjuangan akademik dan kerjaya mereka. Budak2 Melayu tak habis-habis "berani" tak tentu arah dan tujuan ; golongan inilah yang akan melahir pemimpin seperti budak Timbalan Menteri tu. Sudahlah dapat memasuki Uni pun dgn kelayakan yang tak seberapa, ditambah dengan biasiswa dan pinjaman PTPTN yg diikhlas-beri oleh pihak yg mereka menentang sekarang ini........... apa semua ini ??? Fokuslah kepada pelajaran, kejarlah kelayakan dan pencapaian yang cemerlang dan terpuji ; bukan berpuas hati dgn kelulusan yang mediocre saja ! Inilah sebabnya rakyat Melayu yang sedar mahu AUKU dikekalkan ; mereka dah tahu tanpa AUKU , mahasiswa ( layakkah mereka diberi gelaran 'mahasiswa' ini ? ) Melayu akan tertiarap di jalanan, menghidu debu-debu kesan tinggalan dan pijakan mahasiswa kaum lain. Itulah standard Mahasiswa Melayu ! Maaf kepada mereka yang tidak tergulung dalam kumpulan ini. Saya sedar ada juga yang tahu akan tanggung jawab mereka kepada Negara, ibubapa dan siri sendiri. Kepada anda, diserukan bahawa pencapaian akademik cemerlang bukan sahaja akan membanggakan ibubapa sendiri, akan tetapi akan disanjung oleh bangsa Melayu mu sendiri !!! Concentrate on your studies, diligently, seriously and intelectually !!!!!!! Semoga Allah memberi anda ketajaman fikiran dan kematangan tindakan !

YB Raz said...

Tuah Mohamad: Ok dorang serang secara spontan. Abih sekarang tak reti nak repeat balik ke? Kitaorang budak sekolah bergaduh takde bagi can ler..korang hentak hari ni, esok kita orang cari..Tapi sekarang dah dua hari. Kenapa Pemuda UMNO takde pun cari budak ni pergi hentak dia balik?