Geng Bas Sekolah

December 16, 2011

Lim Guan Eng Mengaku Takut Dengan Gomo !


Sepanjang 5 jam pelayaran bermacam macam penerangan dan demo yang ditunjukkan oleh anak anak Kapal KD Tun Razak yang diketuai Komander Baha. Banyak maklumat yang Gomo bersama para wartawan lain perolehi yang mana ada yang menjadi Rahsia diantara kami dan juga yang mampu dikongsikan bersama pembaca sepertimana yang Gomo keluarkan didalam artikel artikel sebelum ini.

Kehadiran Gomo didalam KD Tun Razak adalah RAHSIA sama sekali kerana Gomo tidak ingin Lim Guan Eng dan juga pembangkang mengetahui bahawa Blogger Papa Gomo turut berada didalam Kapal Selam Scorpene. Malah boleh Gomo katakan Menteri Zahid Hamidi juga tidak mengetahui akan kehadiran Gomo didalam Scorpene kerana yang memberikan kebenaran buat Gomo adalah pihak TLDM sendiri dan bukan Zahid Hamidi. Rakan rakan Blogger pro Kerajaan juga tidak Gomo maklumkan kerana apa yang Gomo lakukan adalah Misi Sulit yang mana amat penting sama sekali.

Sebaik sahaja Guan Eng masuk ke dalam dek utama Gomo dengar Kapten Bahar memanggil "Blogger Move" sebanyak tiga kali perkataan itu disebut dan Gomo tampa berlengah dan bertanyakaan soalan terus mencapai Camera dan Bag untuk keluar dari Scorpene. Wartawan Bernama dan juga TV3 terpinga pinga apabila melihat Gomo diarahkan keluar dari Scorpene.


Kapten Bahar sempat mengucapkan terima kasih kepada Gomo sewaktu Gomo turun dari tangga Scorpene dan kemudianya Gomo menaiki Boat menuju ke KD Hang Jebat dimana para wartawan ditempatkan.

Sebaik sahaja sampai di KD Jebat Gomo yang sebenarnya masih terpinga pinga kerana diarahkan keluar telah didatangi oleh seorang pegawai TLDM yang menyatakan " Sabar Papa, arahan datang mengejut so kami terpaksa keluarkan awak." Gomo yang pada waktu itu agak murung kerana tidak menjangka akan dihalau dari KD Tun Razak hanya mengganguk sahaja dan menyatakan " Tidak mengapa kerana sudah belayar 5 jam atas KD Tun Razak".

Namun demikian Gomo tetap tenang, dan apabila selesai selaman yang dibuat KD Tun Razak, KD Jebat belayar pulang ke Pelabuhan. Ketika menghampiri pelabuhan barulah Line talifon berfungsi dan pada waktu itu Gomo perolehi mesej dari seorang yang menyatakan:

"Lim Guan Eng enggan menaiki KD Tun Razak jika Papa Gomo tidak dikeluarkan"

Dalam hal ini maka jelaslah kepada Papa Gomo bahawa seseorang telah MEMBOCORKAN kehadiran Papa Gomo didalam Kapal Selam Scorpene kepada Lim Guan Eng sehingga memaksa Lim Guan Eng cuba menggugut untuk tidak naik Kapal Selam Scorpene jika Papa Gomo tidak dikeluarkan.

Sekarang ini pembangkang memainkan isu bagaimana Gomo dapat menaiki Kapal Selam Scorpene. Mereka sebenarnya nak menutup malu bahawa Guan Eng Takut pada Papa Gomo. Pembangkang tahu jika Papa Gomo bersama sama Guan Eng dalam Scorpene maka banyaklah tamparan yang mereka akan perolehi dalam membuktikan betapa Ghairah dan Jakun nya Ketua Menteri Pulau Pinang didalam KD Tun Razak.

Baca selanjutnya disini


Tahniah Gomo kerana berpeluang menaiki kapal selam. Ternyata dalam isu ini, pembangkang sebenarnya amat takut dengan Gomo. Malah Naib Srikandi PKR sendiri mengaku kejantanan Gomo (klik sini).

Tapi yang menjadi kemusykilan aku, siapa blogger mengaku pro Kerajaan yang membocorkan rahsia ni. Kalau aku tahu, nak je aku jentik kepala konek dia. Biadap sungguh orang itu.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Tieah Madian said...

PAPA GOMO hebat.. Nanti p KL nak jumpa dia.. Boleh ke??????????????????? Hahaha..