Geng Bas Sekolah

November 11, 2011

Pemimpin PKR Mahu Umat Islam Makan Babi !


Untuk makluman Projek Lembu ini sebenarnya amatlah bagus untuk rakyat Malaysia khusunya orang Islam itu sendiri. Daging yang ada hari ini dipasaran kebanyakkan nya adalah diimport dari India yang mana harga yang dijual di Malaysia ini sekitar RM20 ke 25 sekilo. Tahukan anda berapa harga yang dijual sebelum sampai ke Malaysia?

Untuk pengetahuan semua daging yang ada dipasaran yang datang dari India adalah hanya sekitar RM5 ke 8 sahaja. Namun akibat dikuasai oleh mereka tauke tauke cina yang sudah memonopoly Business pembekalan daging ini maka harga yang sampai sudah melambung tinggi.

Projek Lembu yang diusahakan oleh NFC ini adalah bertujuan untuk mematikan langkah Tauke tauke Cina yang memonopoly pembekalan daging lembu dipasaran tempatan dan seterusnya memberikan rakyat Malaysia harga yang terrendah berbanding sekarang dan juga memastikan proses penyembelihan dan sebagainya adalah terjamin halal serta mutunya juga terbaik.

Sebenarnya ramai orang Melayu tidak sedar bahawa banyak barangan keperluan kita telah dimonopoly oleh tauke Tauke Cina besar yang mana mereka selalunya sesuka hati menaikkan harga barang bekalan kepada peruncit dan peniaga. Ini bukan sahaja berlaku dalam isu jualan daging lembu malah melibatkan banyak barang makanan dan juga barangan lain.

Gomo tahu bahawa apa yang dilakukan oleh Saifuddin Nasution dan Rafizi Ramli dari PKR ini adalah tidak lain membantu beberapa tauke besar Cina dalam bidang makanan Daging ini. Malah ianya juga merupakan peluang buat mereka dalam memastikan rakyat termakan hasutan mengenai projek ternakan Lembu yang diusahakan oleh Syarikat Melayu.

Tapi dalam tak sedar sebenarnya mereka ini telah menjadi barua kepada tauke Cina yang tamak Haloba dan berniat jahat dalam memastikan Melayu akan kekal sebagai Kuli sahaja dan tidak berupaya menyaingi mereka dan mereka yang akan memonopoly segala galanya yang ada dalam Malaysia.

Baca selanjutnya di PapaGomo


Benda macam ini biasalah. Kaum cina dah lama menekan orang melayu. Bila orang melayu cuba lawan, dorang akan gunakan apa saja cara untuk mengalahkan orang melayu. Dorang takkan tunjuk muka sebenar. Dorang hanya gunakan pengkhianat ini sebab taknak bisnes terjejas.

Harap orang melayu sedar permainan cina cina kaya ini. Ingatlah umat islam kalau nak menang, kena kuasi ekonomi. Bila mampu kuasai ekonomi, umat islam akan kuasai dunia.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

Bila dah terdesak mula main issue perkauman, inilah tabiat Umno.....
Masaalahnya bukan kita pertikaikan projek lembu tu, tetapi penyelewengannya, mulanya konon nak pelihara lembu, tetapi merapu pulak ke pembelian kondo 9.8 juta, apa kejadahnya.
Nak suruh lembu tu tidur dlm kondo ke......
Dah tiada alasan, buat helah kononnya pembelian tersebut adalah sebagai pelaburan juga.
Persoalannya, mengapa merapu sampai ke pembelian kondo kalau dah yakin dng penternakan lembu untuk negara ?
Sebenarnya projek lembu hanya alasan sahaja bagi menutup penyelewengan wang rakyat utk masuk poket pemimpin Umno.
Dah sampai masanya rakyat tumbangkan kerajaan BN yg korup ini, kalau kita beri peluang lagi kepada mereka, nantilah di masa hadapan kelak, anak cucu kita akan kencingkan diatas kubur kita kerana mereka marah disebabkan kesalahan kita menyokong BN, mereka hidup susah.

YB Raz said...

anak cucu ko je yang kencing kat kubur ko..anak cucu aku tak.nampak sangat ko memang tak reti mendidik anak cucu sendiri hahaha.

Anonymous said...

Aku sokong anon 11.33pm. Bernas betul ulasan beliau, brother anon i sokong you. Hidup PR! Eh Raz bisexual! Kau diamla! Kau mana tau hal ehwal economy? Bab politik pun kau tak faham? Aku masih lagi mushkil dia ni kan jantan ke betina eh? Kawan-kawan mari kita jatuhkan UMNONOK! benci arr.... menyampah!

Kawan-kawan! Sokong PR ok!

I love you all!

Sorry eh... bukan untuk kau Raz! Menyampah!