Geng Bas Sekolah

November 27, 2011

Pemimpin Parti Rasis Gila Kuasa


Lim Guan Eng menolak ura-ura untuk meminda Perlembagaan pusat untuk memberi jaminan hanya orang Melayu boleh menjadi Perdana Menteri kerana realiti politik sudah jadi bukti penyandang jawatan harus kalangan komuniti Melayu.

Setiausaha Agung DAP ini berkata, dalam politik negara, Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri merupakan orang Melayu, sebagaimana menjadi amalan sejak lima dekad lalu.

“Semua Menteri Besar dan Ketua Menteri juga Melayu kecuali di Pulau Pinang,” kata beliau sambil menegaskan, tidak pernah ada seorang pun pemimpin bukan Melayu yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri kerana rakyat Malaysia menerima realiti politik di mana Perdana Menteri Malaysia seharusnya dari kaum Melayu.

“Oleh itu, ura-ura untuk meminda Perlembagaan Persekutuan untuk membenarkan orang Melayu hanya untuk menjadi Perdana Menteri bukan sahaja tidak diperlukan, malah bersifat perkauman kerana menganggap rakyat bukan Melayu sebagai rakyat kelas kedua,” kata beliau yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang.

Sumber: Semut Hitam


Sekarang sudah sah yang pemimpin parti politik paling rasis dalam Malaysia ni bercita cita nak menumbangkan Kerajaan Islam yang ada kat Malaysia. Senang cakap dia nak jadi PM lepas campak pakcik Anwar ke dalam penjara.

Hj Hadi jadi PM? Cita cita PAS nak tubuhkan negara islam? Hahahaha jangan mimpilah. Silap silap pemimpin rasis ni akan humban semua pemimpin PAS ke dalam ISA lepas dia berkuasa. Baru pegang P.Pinang dah bermacam kezaliman dia buat pada orang islam. Inikan pulak bila dah pegang jawatan nom 1 dalam negara. Lagi gila dia buat nanti hahahaha.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

AGENDA KOMUNIS MASIH MENYALA LG BROO. PENGKHIANAT BANGSA MELAYU MCM AL-JUBURI SANGGUP BANTU KOMUNIS UTK CAPAI CITA2 DIORANG!...HARKKK PTUIHHHH

Jeepers Creepers said...

mknace: hiii

Jeepers Creepers said...

jeff: komunis akan tetap ada sampai hari kiamat.terpulang pada kita nak sekat atau tidak.