Geng Bas Sekolah

November 21, 2011

Pemimpin DAP Bakal DIbogelkan


Seorang wanita dibogel dan dimalukan di depan khalayak ramai setelah dia ditangkap mencuri di China. Orang ramai mengoyak pakaiannya dan menulis "saya pencuri" dalam karakter cina dengan menggunakan marker di belakang badannya.

Insiden memalukan itu berlaku di Kota Taizhou, timur China. Satu sumber online mengatakan pencuri tersebut juga diseksa secara fizikal. Dia terpaksa mengikat dadanya dengan menggunakan kain buruk untuk mengelak dibogel. Setelah puas menyeksa pencuri wanita itu, orang ramai memanggil polis untuk tindakan lanjut. Insiden ini menarik perhatian pelbagai pihak terutama komen-komen dari pengguna internet seluruh dunia.

Seorang pengguna internet mengatakan hukuman seperti itu memang sesuatu yang biasa berlaku di Taizhou. Penduduk setempat sering menghukum dengan memalukan pencuri di khalayak umum dan melakukan kekerasan fizikal sebelum membuat laporan polis.


Kalau puak DAP masih terus kurang ajar dengan orang melayu, jangan menyesal kalau perkara seperti ini terjadi kat korang. Kami orang melayu dah semakin hilang sabar dengan korang.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

DEEAYYPIG YG KUANG HAJAR TAPI ANUWAR PLAK SANGGUP BOGEL UTK DIORANG KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

sejak bila DAP kurang ajar? UMNO bila membuat orang melayu sama-rata kaya? Janganlah asyik panggil orang cina balik china, orang india balik india.... kita lahir di sini, sinilah tanahair kita juga.

kalaulah engkau asyik rasa tempat ini tempat orang melayu, jangan minta kita bayar cukai. PLKN, polis, tentera semua bagi orang melayu jadi. Ini negara engkau apa, engkaulah yang jaga!