Geng Bas Sekolah

November 29, 2011

Demonstrasi Peguam Tuntut Perhimpunan Gay/Lesbian Dibenarkan


Majlis Peguam yang dipimpin Ambiga hari ini berdemonstrasi menuntut 'keadilan' membantah penggubalan Akta Perhimpunan Aman 2011 kononnya melanggar hak demokrasi rakyat Malaysia.

Laporan Malaysiakini menyebut 500 Peguam berkumpul berdemonstrasi di Kelab Taman Perdana Diraja. Malaysiakini cuba menggambarkan kebangkitan Peguam2 di Negara ini membantah Akta terbabit. Siapa 500 peguam yng terlibat? Kesemuanya adalah lahir dari Bar Council Malaysia. Tiada seorang pun dari Peguam Syarie. Oh lupa. Mereka kata Peguam Syarie 'Rasis'.

Ingat semula apa tuntutan mereka selama ini yang katanya bakal membawa kebebasan demokrasi di Negara ini?

Sebelum ini Bar Council pernah menuntut hak kebebasan beragama dengan membenarkan Individu beragama Islam menukar Agama lain. Dalam erti kata lain, dibenarkan Murtad. Begitu 'demokrasi' tuntutan mereka.

Apa lagi? Bar Council juga menuntut agar kaum yang terjebak dengan gejala Gay dan Lesbian diberi ruang dan kebebasan untuk menggunakan platform mahkamah bagi membela nasib mereka agar tidak dihina dan tersisih. 1 lagi Sistem 'Demokrasi' yang benar2 memberi 'kebebasan' kepada rakyat.

Baca selanjutnya disini


Musuh musuh islam inilah yang diagungkan oleh pemimpin dan puak PAS. Mereka kata akta ini menghalang perhimpunan rakyat. Iya ianya menghalang perhimpunan ganas yang disukai oleh puak PAS. Tapi pada masa yang sama ianya juga menghalang perhimpunan golongan songsang.

Adakah Nik Aziz dan Tuan Ibrahim Tuan Man rela golongan songsang berhimpun? Adakah Nik Aziz dan Tuan Ibrahim Tuan Man sanggup nak tanggung dosa kerana bersubahat dengan golongan songsang?

Nik Aziz dan Tuan Ibrahim Tuan Man jangan lupa, peguam peguam inilah yang mahu umat islam dimurtadkan. Peguam peguam inilah yang mahu umat islam menjadi kafir harbi sehingga anak cucu. Ohh lupa mungkin Nik Aziz dan Tuan Ibrahim Tuan Man sememangnya rela umat islam dan anak cucu sendiri murtad. Sebab Nik Aziz dan Tuan Ibrahim Tuan Man gila kuasa politik, sanggup hantar anak cucu sendiri masuk neraka kan kan kan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: