Geng Bas Sekolah

November 4, 2011

DAP Nak Orang Melayu Hidup Susah


Jika Pakatan Pembangkang memerintah, kakitangan awam akan dikurangkan separuh setiap tahun, termasuk mengambil contoh cara negera China kurangkan kakitangan awam yang berlebihan. Bagi kakitangan awam yang kurang berkesan menjalankan tugas, mereka akan ditempatkan di rumah dan diberi separuh gaji, supaya pihak kerajaan dapat kurangkan perbelanjaan yang begitu besar untuk kakitangan awamnya.

Setiausaha Bahagian Penerangan DAP Tony Pua Kiam Wee berkata, jika Pakatan Pembangkang dapat memerintah kerajaan pusat, Pakatan akan kemukakan satu projek yang dinamakan "Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam" untuk mengurangkan bilangan kakitangan awam berperingkat-peringkat setiap tahun.

"Pakatan Pembangkang tidak akan gunakan budaya lama yang dilakukan oleh kerajaan membuat pengambilan graduan universiti untuk dimuatkan ke dalam sektor kerajaan, pada masa sama mungkin Pakatan akan buat penambahan kakitangan awam, tetapi penambahan itu perlu berkualiti tinggi, dan memilih kakitangan awam yang punyai daya saing."

Baca Selanjutnya disini


Padan muka semua penyokong DAP. Korang ingat bangsa ini akan berterima kasih ke dengan korang. Jangan haraplah. Bila tiba masanya, korang akan ditikam dari belakang.

Tony Pua cakap kakitangan awam terlalu banyak? Terlalu banyak ORANG MELAYU sebenarnya. Lepas ni kalau DAP perintah, dia akan buang ORANG MELAYU dan digantikan dengan bangsa dia. Dia mesti pentingkan survival bangsa dia. Bangsa lain? Pergi matilah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: