Geng Bas Sekolah

October 12, 2011

Perang Salib Bakal Bermula Yeaa !


Kementerian Dalam Negeri (KDN) digesa mengambil tindakan tegas terhadap mana-mana pihak yang cuba mencabar kesucian agama Islam yang merupakan agama rasmi negara ini.

Datuk Ibrahim Ali (Bebas-Pasir Mas) berkata, ini kerana terdapat gerakan yang jelas cuba memurtadkan umat Islam di negara ini seperti yang berlaku di sebuah gereja di Petaling Jaya, dekat sini, pada 3 Ogos lalu.

‘‘Saya juga ada menerima laporan bahawa ada gerakan yang cuba memurtadkan orang Islam di Johor oleh paderi-paderi dari Singapura dan meminta kerajaan terutamanya KDN memantau dan mengekang pergerakan ini.

‘‘Memang tidak dinafikan negara ini membenarkan kebebasan beragama tetapi adalah menjadi kesalahan apabila ada pihak yang cuba memurtadkan umat Islam,” katanya ketika membahaskan Rang Undang-Undang Perbekalan 2012 di Dewan Rakyat, di sini, hari ini.


KDN? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jangan buat lawaklah. ISA dah tak ada. Apa lagi kerja KDN. Rusuhan kuning hari itupun KDN tak buat apa apa. Ini nak suruh pulak KDN jaga agama islam. Lagilah KDN taknak. Panas nanti katanya hahahahaha.

Nampak gayanya kitalah kena buat sendiri. Kalau orang Mesir, Pakistan sanggup merusuh kerana mempertahankan agama islam, kenapa kita tidak? Pihak nasrani nak berperang dengan kita. Dan peranglah yang kita harus bagi.

There Must Be A War, God Wills It !!

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

AKU HENSEM

I LOVE WAR
I LOVE WAR
I LOVE WAR