Geng Bas Sekolah

October 16, 2011

Pemuda PAS Dilaknat Allah

Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) menafikan dakwaan Pemuda Pas bahawa pihaknya terlibat dalam isu enam buah bas yang membawa warga asing dari Johor untuk proses pemberian MyKad di sebuah resort berhampiran Putrajaya, Rabu lalu.

Ketua Pengarahnya, Datin Jariah Mohd Said berkata, pihaknya tidak terlibat dalam usaha membawa kira-kira 240 warga asing berkenaan.

“Kami tidak tahu tentang perkara itu, saya sendiri baru tahu selepas dihubungi pihak media. JPN tidak tahu menahu apa-apa tentang program yang dirancangkan mereka. Tiada pegawai saya yang berada di situ. Sebarang urusan pendaftaran dilakukan di kaunter atau pejabat JPN, bukan dibuat di luar,” katanya kepada Sinar Harian.

Jariah turut menafikan, JPN ada terlibat dengan mana-mana sindiket pemberian MyKad kepada warga asing.

Baca selanjutnya kat sini


Kalau bercerita tanpa bukti memang kerja puak PAS. Benda ni dah jadi darah daging sejak sebelum mereka join PKR lagi. Ini bila dah geng PKR, lagilah kuat menipunya. Cara puak PAS ni boleh bacalah. Kalau betul dorang ada bukti, mesti dorang cepat je tunjuk. Tapi kalau sekadar reka cerita, dorang akan cakap ada bukti tapi nantilah tunjuk. Nanti sampai bila? Sampai tertubuhnya kerajaan 16 september ke wakakaka.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

PAPA GOMO said...

memang patut pun dilakhnat.. celako depa ni