Geng Bas Sekolah

October 2, 2011

Namewee Bangsat Tapi Berani


Dalam Malaysia siapa yang tak kenal Namewee. Kalau tak kenal baik jangan mengaku diri tu rakyat Malaysia. Namewee ni dah banyak kali kurang ajar dengan orang melayu. Maki hamun orang melayu. Tapi satu aku respek, dia ni berani.

Dia buat video maki orang melayu, terang terang tunjuk gambar sendiri. Sendiri cakap dan sendiri mengaku. Itu je yang aku respek sikitlah. Orang melayu pula? Perghh tak payah tanyalah. Berani hanya dimulut tapi tidak dengan perbuatan.

DS Najib sendiri menjulang Namewee sebagai icon 1Malaysia. Macam mana tu hehehe. Siap menteri sanggup jumpa dia kat Parlimen bagai. Itu satu bab. Orang melayu ada buat video counter dia balik. Oklah itu satu kemajuan. Cuma kurangnya orang melayu tu enggan tonjolkan diri.

Korang boleh check ler dalam youtube. Ada video yang lawan balik Namewee. Sedap memang sedap. Namewee maki dia maki balik. Namewee calat diapun calat balik. Tapi sayang dia tak berani tunjukkan diri macam Namewee.

Namewe memang bangsat tapi dia berani. Sayangnya orang melayu sekarang sudah hilang keberanian.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Jeffry said...

YG PNTING MESEJ SAMPAI BROO. JGN KASI MUKE KT SI B*B* TU HUHUHU