Geng Bas Sekolah

October 23, 2011

Maria Ozawa Bantah Tindakan UIAM ?


Ada seorang Pak Timbl Menteri ini sudah lama diperhatikan oleh blogger pro Kerajaan. Mana taknya, sikapnya yang lebih menyokong kepada pembangkang terutama pakcik Anwar sudah menjadi bicara masyarakat setempat.

Bagaimana seorang Timbl Menteri boleh menyokong seorang prof kangkung yang biadap. Seorang prof kangkung yang bernama Aziz Bari yang menghina orang islam apabila mempertikaikan tindakan Sultan Selangor membenarkan siasatan JAIS terhadap isu murtad.


UIAM berhak menggantung Aziz Bari kerana tindakan dia yang kurang ajar. Malah sebagai majikan, UIAM berhak kerana tindakan Aziz Bari telah memberikan imej buruk kepada UIAM. Pergilah kerja mana mana syarikatpun, kalau dah kurang ajar, memang sah kena buang kerja.

Timbl Menteri inipun bakal dibuang oleh orang Temerloh sebab sikapnya yang tidak mesra rakyat. Banyak menyokong pembangkang daripada menyokong Kerajaan walaupun makan gaji sebagai Timb Menteri.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

usin said...

masukkan tim menteri yg suka "simpan otak" ni dalam senarai calon tak boleh menang. biar dia tau langit tinggi rendah. org temerloh, apa lg, kasi balun ini mamat sampai tau erti tobat...