Geng Bas Sekolah

October 11, 2011

Pimpinan PAS Takut Dengan Dewan Himpunan Penyokong PAS


Harakahdaily turut memetik Dewan Pemuda PAS Kelantan meminta Hu agar membincangkan segala masalah dalaman parti melalui meja rundingan.

Ketuanya, Abdul Latif Abdul Rahman berkata, pihaknya berpendirian, Hu yang menerajui dewan itu lebih memahami dasar PAS berbanding dengan ahli-ahli biasa yang rata-ratanya tidak mempunyai sebarang masalah dengan hasrat ini.

Beliau juga mengingatkan Hu agar tidak mengambil kesempatan dari jawatan yang disandang untuk membuat kenyataan seolah-olah menggugut kerajaan negeri dan parti.

Bahkan beliau sepatutnya telah memahami dasar PAS sebelum menyertai Dewan Himpunan Penyokong PAS yang wujud hanya 15 tahun selepas hudud diluluskan oleh Dewan Undangan Negeri Kelantan.

“Saya menggesa agar Pang Chow tidak lagi membuat kenyataan terbuka seperti ini, sebarang kemusykilan boleh diselesaikan melalui perbincangan tertutup,” katanya dalam satu kenyataan.


Pemimpin PAS dah takut dengan puak kafir dalam parti dia sendiri. Selama ni puak PAS tak berani nak lawan cakap pemimpin sendiri terang terang sebab takut tak dapat masuk syorga. Tapi puak kafir ni peduli apa dengan syorga PAS. Hentam je terus depan depan.

Tahu pulak nak settle ikut meja rundingan. Kenapa tak maki je cina tu dalam ceramah macam yang selalu puak PAS amalkan. Nampak sangat puak PAS lebih sayangkan orang kafir daripada umat islam sendiri.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

hmmmm...
PAS is DEAD..
deadly PAS turn to hamPAS...
takleh pakai..
buat baja organik je..