Geng Bas Sekolah

September 30, 2011

Puak PAS Buta Perut ?


PAS Negeri Melaka memang layak dipanggil golongan yang buta hati dan buta IT. Ketandusan idea dan ketiadaan isu untuk mereka berkempen serta berhujah semakin jelas kelihatan.

Pesuruhjaya PAS Bukit Katil yang terkenal sebagai seorang yang suka buat fitnah dan pembohong besar telah mempertikaikan mengapa ADUN DAP KOMUNIS di negeri Melaka di nafikan hak mereka kerana tidak dimasukan di dalam laman web ini.

Sofi Wahab yang menulis di laman blognya, Muta Ligat kononnya mengatakan kerajaan Melaka cuba menyembunyikan fakta terdapat ADUN DAP KOMUNIS di negeri ini. Si sofi ini juga menuduh kerajaan negeri Melaka mendiskriminasikan ADUN DAP KOMUNIS ini.

Wei Sofi Wahab, kau ni tahu membaca atau tidak???? Faham atau tidak apa maksud Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri????

Melalui pemahaman JPX laman web ini direka khas untuk Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri. Tajuk laman web ini sudah jelas dan nyata. Apa yang benak sangat si Sofi ni nak faham????

Baca selanjutnya disini


Hahaha memalukan betul apabila ada puak PAS yang cuba spin pasal website Kerajaan. Kalau nak cari isupun, carilah isu yang munasabah sikit. Ini ambik isu yang memperbodohkan diri dan keluarga. Kerajaan Negeri Melaka tu Kerajaan mana? BN atau PR? Bodoh melantun ler dia ni.

Aku pelik ler dengan puak PAS ni. DAP dah terang terang sapu taik kat muka Nik Aziz dalam isu Hudud. Tapi masih ada lagi puak PAS yang sanggup mengangkang untuk DAP. Buat malu je.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

Wah!!!Buta ka????Itu mcm kalu boleh daftar ngan K.Jijat dpt elaun OKU woo...

Anonymous said...

dlm web tu ada la..

suruh dia baca betul2..

tak tau baca, ikut pesan namewee.. pergi sekolah!