Geng Bas Sekolah

September 5, 2011

Mat Sabu & Karpal Singh Menari Shuffle


DRAMA dan LAKONAN semata2. Itu maklumat yang diberitahu beberapa Pemimpin Vateran PAS di sekitar Gombak. Kenyataan Mat Sabu yang ditentang Karpal Singh telah dirancang. Apa motifnya? Mat Sabu dijadikan Kambing Hitam menggegar Negara dengan mengeluarkan kenyataan menghina Anggota Polis dan Pegawai2 Keselamatan Bukit Kepong.

Kenyataan balas DAP melalui Karpal Singh membela dan menggelar barisan parajurit Bukit Kepong sebagai Pejuang Melayu. Ini strategi pertama mereka yang telah dibincang sekian lama dalam menjulang DAP dan memberi keyakinan terhadap sokongan Pengundi2 Melayu terhadap parti serpihan PAP Singapura itu pada PRU13. Ini juga dikatakan mukadimah buat DAP setelah mengugut Anwar untuk memberikan beberapa kerusi PKR di kawasan2 Melayu seperti Perak dan Pulau Pinang, selari dengan kenyataan beberapa Pemimpin DAP Negeri Pulau Mutiara itu sebelum ini.

Strategi ini juga memperlihatkan populariti Mat Sabu semakin meningkat setaraf dengan musuh dalam selimut beliau bernama Anwar Al Juburi. Ianya juga sedikit sebanyak dapat menaikkan lagi semangat kebencian masyarakat bukan Melayu terhadap Kerajaan pimpinan UMNO seterusnya lebih yakin dengan Pakatan.

Baca selanjutnya disini


Hahahaha aku dah agak dah benda ni. Sebabnya bila Karpal marahkan Mat Sabu, tiada seorangpun pemimpin dan blogger PAS yang berbunyi. Semuanya senyap sunyi seolah olah dah tahu sesuatu. Lagipun bagi aku, apa saja yang keluar dari mulut orang politik pembangkang ni, dari 10 satupun belum tentu kita boleh percaya. 

Kalau dia cakap mak bapak dia matipun, aku memang payah nak percaya. Sebab apa? Sebabnya dorang ni suka menipu. Korang pernah dengar cerita pengembala kambing dengan serigala? Apa kesannya pada orang yang suka berbohong? Korang bacalah balik kisah tu.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

FUCKATAN RAJA WAYANG BRADERR...WAYANGGGGGGG!!! KEHKEHKEH