Geng Bas Sekolah

September 10, 2011

Caj 6% - Bukan Salah Ibu Mengandung

Kalau menteri kat Malaysia tak boleh settle kes caj 6% prepaid ni, elok ler lepas ni semua menteri yang ada ni belajar pakai makeup lepas tu belajar pakai shawl. Kenapa aku cakap macam ni? Sendiri faham dah ler. Menteri KDN tu sebenarnya patut dah lama dressing macam ni sebab cuma tahu amaran je.

Belajar cara pakai makeup

Belajar cara nak pakai shawl

Baik aku undi blogger Fatin Liyana je lepas ni kalau dia masuk politik

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

Oklah tu caj 6%. Taraf hidup rakyat meningkat sekarang. lu tak puas hati,lu undi mat sabu bro..

YB Raz said...

anon: kalau x puas hati, x semestinya kena undi pembangkang.aku boleh tak payah keluar mengundi kalau aku tak puas hati dengan sesaper.