Geng Bas Sekolah

September 17, 2011

Anwar Ibrahim Berjoli Sakan Selepas ISA Dimansuhkan


Tersengih aku bila tengok video ni. Memang syok bro. Kalau Nik Aziz tengokpun mesti tersenyum kambing orang tua tu. Mana taknya, dalam kekalutan pakcik Anwar nak pertahankan kemaluannya, tiba tiba keluar pulak video terbaru beliau. Memang boleh gila dibuatnya hahahaha.



Rakyat Malaysia tak minta banyakpun. Rakyat Malaysia cuma mintak pakcik Anwar MELETAKKAN JAWATAN sebagai ahli Parlimen Permatang Pauh dan MELETAKKAN JAWATAN didalam apa jua posisi didalam parti politik. Itu je. Bukan susahkan pakcik hehehehe.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

Jeffry said...

KEHKEHKEH SELAMATY PEGI JAHANAM POKCIK NUAR WEIIIII KEHKEHKEH

anti bohmau said...

tengok masa dia masuk,
tengok masa dia keluar,
tengok plak masa dia bertweet tweet tweet tweet tweet!!! (gaya lagu simanis 17!!)

mana lu mau lari haaa????

YB Raz said...

jeff: dah memang jahanampun haha

YB Raz said...

anti: pengikut dia je masih x sedar diri