Geng Bas Sekolah

August 27, 2011

Rakyat Malaysia Sayang Rafidah Aziz


Rafidah Aziz..Satu nama yang tidak boleh dilupakan oleh rakyat Malaysia. Berpengalaman didalam politik lebih daripada 30 tahun. Pernah menghadapi zaman getir UMNO dan berselisih pendapat dengan Tun Mahathir. Ketegasan wanita didalam soal kerja menyebabkan dia digelar "Wanita Besi".

Rata rata rakyat Malaysia khususnya kaum wanita UMNO masih merindui Rafidah Aziz dan sering mengingati bagaimana gemilangnya Wanita UMNO dizaman beliau. Ikutilah wawancara bersama beliau disini

Pemimpin UMNO Perlu Berubah klik sini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

6 comments:

Anonymous said...

PEMIMPIN EVERGREEN TU BROO HUHUHUHU

Jeepers Creepers said...

jeff: tau xpe

Muhammad Ariff Mohamad Nizam said...

antara pemimpin yg berwibawa.PM Najib harus bawa masuk kembali pemimpin yg berkaliber dan berwibawa kembali dalam kabinetnya dan yg boleh buat kerja.yg ada skrg ni boleh dikeluarkan.barulah transformasi yang dicanang boleh berjaya.sebab menteri yang sekarang banyak jugalah yang tak boleh pakai. :)

**sekadar pendapat. :)

jom ke blog aku ni : riffzam.blogspot.com

whiteorange said...

walaupun dia agak kontroversi diakhir career dia , tapi aku tetap admire rafidah, especially ketegasan dia mempertahankan Tun Mahatir sewaktu dibelasah Madeline Albright !!

Shahrizat is just a nuisance in UMNO ...

Bro

boleh cari dan tayang tak, video Rafidah belasah Madeline Albright

Untuk renungan generasi akan datang

Jeepers Creepers said...

riffzam: betul tu. lagipun orang lama ni banyak pengalaman.tapi kita perlu juga memberi peluang kepada orang baru untuk menerajui negara.mungkin kita boleh merujuk kepada orang lama ini untuk meminta nasihat dan pandangan sebelum membuat sesuatu dasar baru.

Jeepers Creepers said...

whiteorange: shahrizat ni ok juga tapi biasalah setiap orang tak sempurna.

dulu dia plan dengan PakLah sebab tu dia sengaja kalah time pru lepas.lepas ni kalau dia buat perangai lagi, Najib memang taknak ambik dia dah.

video tu aku dah cari tapi x jumpa. Kalau jumpa aku letak ok.