Geng Bas Sekolah

August 28, 2011

Fuziah Salleh Malu Nak Beraya


"YB Fuziah akan ambil tindakan saman terhadap Karam Singh, TV dan Dato' Ti Lian Ker jika tidak menarik balik kenyataan dan memohon maaf secara terbuka kerana membuat kenyataan yang menjejaskan kreadibiliti beliau selaku Ahli Parlimen Kuantan".

Tindakan Fuziah ini adalah tindakan terdesak dan mahu menutup malu sahaja. Penduduk Kuantan tidak lah bodoh dan menadah telinga sahaja FITNAH yang ditaburkan Fuziah. Sticker yang dipasang di kereta-kereta minta LYNAS dihentikan sudah menjadi seperti sampah dan sakit mata memandang. Sticker itu sepatutnya ditukar kepada "Teruskan Lynas Hentikan Fitnah".

Apa yang Fuziah mahu sebenarnya adalah mahu menjaga namanya sahaja dan kepentingan politik supaya dipilih lagi dalam Pilihan Raya Umum akan datang. Pakar Nuklear negara dan antarabangsa disanggah Fuziah, kini pakar nuklear dari Pakatan Rakyat sendiri disanggah Fuziah. "Lu sape Fuziah mahu sanggah pakar-pakar nuklear, apa class dan kelayakkan kamu cakap pasal nuklear".

Fuziah mahu saman kononnya pendedahan Karam Singh dan TV3 telah melondehkan kredibiliti beliau sebagai Ahli Parlimen Kuantan. Sebenarnya siapa yang melondehkan siapa, tidak lain dan tidak bukan Fuziah telah melondehkan sendiri kredibilitinya dengan pembohongan dan fitnah yang diciptanya sendiri. - Pahang Ku Online


Hahahaha satu lagi badut PKR buat lawak menjelang hari raya nanti. Makcik Fuziah sendiri buat fitnah, lepas tu nak saman orang lain sebab fitnah yang makcik Fuziah buat dah kantoi. Orang tua macam ni pun ada dalam masyarakat kita. Buat malu je kat anak anak muda dowh.

Makcik Fuziah kata TV3 jatuhkan kreadibiliti dia. Habis yang makcik buat fitnah tu kiranya mengangkat kreadibiliti makcik lah ye. Tak tahu malu makcik Fuziah ni huhuhu.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Jeffry said...

MOKCIK FUZIAH DAH MEROYAN!..FITNAH DIA MKN TUAN BROO KEHKEHKEH...SLAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR BATIN BROO. KLU ADE DUIT SYILING LBEY TU CAMPAK2 LE BARANG SINGGIT DUA HUHUHUHU

alan said...

jeff: selamat hari raya :)