Geng Bas Sekolah

August 9, 2011

Orang Melayu Dibunuh oleh Orang Melayu Sendiri?


Saudagar-saudagar Cina yang menyokong DAP tentu 'ketar' kepala bila perancangan jahat mereka terbongkar. Namun pasti puak-puak Pas akan menyokong mereka dan menyatakan bahawa ini adalah dakyah kerajaan serta dusta belaka. Namun inilah hakikatnya yang sedang berlaku ketika ini. Kaum chauvanist ini meraih untung dari gergaji dua matanya.

Atas alasan untuk memberi imej buruk kepada kerajaan yang menaikkan harga barang dan kelihatan menekan rakyat, maka kaum ini yang menguasai ekonomi menadapat dua faedah; jangka pendeknya mendapat untung besar dalam perniagaan dan jangka panjangnya akan mendapat undi sokongan dari protes rakyat terhadap kenaikan harga barang.

Lihat dan nilaikan sebaik mungkin, besar manakah kuasa yang kerajaan ada dalam menentukan harga barangan? Apabila kerajaan tidak benarkan harga dinaikkan maka mereka ini akan menguasai pasaran dan menentukan bahawa pengeluaran berkurangan dari permintaan. Maka hargapun dinaikkan kerana permintaan yang melebihi pengeluaran.

Baca selanjutnya disini


Puak mata sepet ini memang terkenal dengan sikap cauvinis dan rasis. Malah sejarah moden dunia sudah membuktikan bangsa mereka setanding rasis dengan bangsa yahudi. Oleh itu tak pelik apabila kita lihat mereka cuba menguasai negara ini.

Tetapi yang menyedihkan adalah apabila ada orang melayu yang sanggup menghina sebangsa seagama sendiri semata mata kerana tunduk dan patuh kepada bangsa mata sepet. Malah sanggup menyokong isu murtad kerana terlalu patuh kepada bangsa mata sepet.

Orang sebeginilah sebenarnya yang paling merbahaya berbanding bangsa mata sepet. Kerana orang sebegini boleh membunuh kita dari dalam rumah kita sendiri. Mereka mengaku mereka orang melayu, mereka mengaku mereka orang islam tetapi mereka bekerjasama dengan orang kafir untuk menikam kita dari belakang.

Insaflah orang melayu. Berhati hatilah dengan orang semacam ini. Kerana orang begini boleh menyebabkan kita hilang nyawa, agama dan negara.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

KERAJAAN BG BONUS RM500..GUAN SIYAL ENG BG RM1000..TP ADE SYARAT..KENA MURTAD DULU KEHKEHKEH