Geng Bas Sekolah

July 25, 2011

Rakyat Selangor Tuntut Janji PAS


Pusat hiburan di Selangor akan beroperasi seperti biasa sepanjang bulan Ramadan ini, namun pengusahanya perlu menghormati umat Islam di negeri itu.

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata langkah itu selaras dengan keputusan kerajaan negeri yang tidak menghalang orang bukan Islam menganjurkan aktiviti hiburan sepanjang Ramadan.

"Bulan Ramadaan adalah bulan ibadat bagi umat Islam, jadi semua aktiviti hiburan perlu mengambil kira hal ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen Budaya Kerja Islam Dalam Konteks Peningkatan Kualiti dan Produktiviti Sektor Korporat, di Shah Alam hari ini.


Harapan PAS berkecai juga di Selangor. Dahulu mereka terpekik terlolong kononnya kalau mereka dapat Selangor, tu kilang arak tu mereka akan tutup terus. Tapi sekarang sampai sudah kilang arak masih tak tutup. Dalam masa yang sama Khalid Samad pulak pandai pandai offer tanah pada tokey kilang tu hehehehe.

PAS For All hehehehe

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

tahniah kerajaan selangor atas tindakan seperti menghina bulan suci umat islam,jgn nak jaga bukan melayu kesucian ramadhan tergadai,rakyat selangor nilai sendiri ler kepimpinan selangor yang beragama islam mengikut telunjuk DAP

Jeepers Creepers said...

anon: PAS cuma pandai bercakap tapi tak tahu buat kerja