Geng Bas Sekolah

July 18, 2011

Puak PAS Buang Islam


Bekas ketua polis negara, Tan Sri Rahim Noor berkata beliau yakin di sebalik tirai isu hak asasi, sebenarnya ada puak yang menentukan supaya negara yang menentang Yahudi dan Israel, akan jatuh dan Malaysia adalah salah sebuah negara tersebut.

“Pihak itu akan gunakan segala-galanya dan menjadikan orang politik tempatan yang telah dikaji latarbelakangnya sebagai sasaran atau alat menghalalkan cara mereka.

“Saya yakin ada tangan yang tersembunyi menggunakan soal hak asasi untuk menentukan kerajaan sesuatu negara yang ghairah membaham Israel akan jatuh,” kata Rahim dalam wawancara yang disiarkan oleh Mingguan Malaysia hari ini.

Berdasarkan pengamatan dan bacaannya, kata Rahim, istilah hak asasi manusia sebenarnya lahir dari Ghetto of the Jews, di mana bangsa Yahudi mengalami tekanan, penindasan oleh pelbagai kuasa besar untuk beratus tahun lamanya sehingga tertubuhnya negara Israel.

“Akibat daripada hidup dalam buangan mereka melahirkan arus pemikiran menerusi penulisan, malah ada yang menyebut revolusi Perancis tercetus akibat bibit-bibit tulisan pemikir Yahudi di Eropah.

Baca selanjtnya di sini


Dah sah pakcik Anwar memang ejen yahudi zionis. Ditambah lagi dengan Ambiga yang mempunyai hubungan rapat dengan NGO dari luar negara. Tetapi puak PAS masih lagi bermimpi basah kononnya pakcik Anwar itu adalah anugerah tuhan.

Silap besarlah puak PAS. Hari ni puak PAS julang pakcik Anwar jadi pemimpin, esok geng pakcik Anwar masuk Malaysia terus sembelih puak PAS. Kalau nak hidup puak PAS kenalah buang islam dan ambik fahaman yahudi zionis.

Sekarang inipun puak PAS dah kena sembelih dengan kafir DAP. Itupun masih belum sedar lagi.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

POK CIK NUAR KULIT JE MELAYU TAPI ISI ZIONIS BROO KEHKEHKEH