Geng Bas Sekolah

July 20, 2011

Lu Langsi Lu Mati

KUALA LUMPUR: Dua ahli perniagaan dan seorang individu menyaman kerajaan PAS Kelantan dan Majlis Perbandaran Kota Baharu (MPKB) berhubung pengharaman aktiviti perjudian di negeri itu yang berkuatkuasa Februari lalu.

Saman pemula itu difailkan oleh Wong Meng Yit, 47, dan Lee Khim Haw@Lee Khim Hwa, 58, kedua-duanya ahli perniagaan, serta Gan Han Chuan, 44, di Mahkamah Tinggi di sini menerusi Tetuan Sheng Lee Law pada 6 Jun lalu. Ketiga-tiga plaintif diwakili peguam Lee Kien Han dan peguam Rueben Mathiavaranam manakala kerajaan negeri Kelantan diwakili Penasihat Undang-undang Negeri dan MPKB diwakili oleh sebuah firma guaman.

Dalam saman pemula itu, ketiga-tiga plaintif memohon satu deklarasi bahawa kerajaan negeri Kelantan tidak berkuasa untuk mengeluarkan arahan atau polisi bagi meluluskan atau menggubal apa-apa enakmen yang mengharamkan atau melarang aktiviti perjudian dan loteri di negeri itu.


Waaa ini 3 ekor khinzir banyak berani lor. 3 ekor khinzir mahu lawan sama empayar Nik Aziz, serupa macam lu naik motor LC pergi langgar tembok lor. Komfom hancur maa. Nanti geng kapak turun kasi hantam kepala 3 ekor khinzir, mesti mati maa.

Gila punya khinzir. Nik Aziz banyak besar punya taiko. Pengikut dia satu Malaysia. Semua pengikut dia berani mati lor tapi banyak takut sama asap dengan air FRU. Berani tapi bodoh. Serupa khinzir juga. Banyak bodoh.

 Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

APEK2 TU TAK TAKUT MATI BROO. KAN WALLY SLIPAU DH JANJIKAN SYURGA KAT SAPE2 YANG BERANI PERLEKEHKAN ISLAM KEHKEHKEH