Geng Bas Sekolah

July 9, 2011

Askar Melayu Di Raja Malaysia Mengawal KL?


Lewat petang tadi juga di maklumkan pihak BERSIH telah sepakat untuk mengubah lokasi berkumpul esok di Stadium Melawati Shah Alam ekoran kawalan pihak Polis yang begitu ketat dari menghalang pendemo masuk ke Kuala Lumpur.

Lokasi lain yang di jangkakan berkumpulnya pihak BerSHIT adalah di Stadium Kelana Jaya dan juga Batu Caves.

Turut di maklumkan Batalion Askar Melayu Di Raja telah mula memasuki Kuala Lumpur lewat malam tadi bagi menghalang pergerakkan pendemo yang mana mungkin akan turut sama masuk ke KL kerana tidak menyedari pertukaran lokasi berkumpul yang telah di pindah kan ke Stadium Melawati Shah Alam. - PapaGomo

Fuyoo kalau askar dah turun tu makna memang cari pasallah perusuh BERSHIT ni semua. Nampak sah lu orang memang musuh agama,bangsa dan negara. Memang tak patut dibiarkan hidup di Malaysia. Nampak gayanya esok aku asah parang panjang ler. Mana tahu rusuhan ni merebak satu Malaysia. Semuanya sebab kecelakaan kaum kafir dan munafik yang bertuhankan nafsu dan berkiblatkan panji iblis laknatullah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

TU PSL KETUA REJIM FUCKATAN AWAL2 DAH ADE BACK UP PLAN. DIORANG DAH ARAHKAN PENCACAI2 MEREKA BERSIAP SEDIA UTK SENTIASA BERGERAK APABILA TERIMA ARAHAN. TP JGN INGAT PIHAK BERKUASA TAK TAU PLAN DIORANG NIH. TUNGGU MASE NAK CEKUP JEKKK HUHUHU

Jeepers Creepers said...

jeff: dorang nak masuk stadium melawati..kalau dalam stadium polis dengan askar tak kacau..yang polis nak tangkap babi babi baju kuning yang berkeliaran kat tengah jalan je esok.