Geng Bas Sekolah

July 9, 2011

Cina DAP Bijak, Melayu PAS PKR Bodoh Macam BABI !!


Dalam satu terjemahan SMS yang diterima dari Pulau Pinang. Ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang Lim Guan Eng telah mengarahkan pihak DAP supaya tidak benarkan ahli Cina DAP terlibat dalam perhimpunan tersebut.

Katanya,biarkan pertembungan diantara melayu dan pihak DAP hanya menguruskan soal kewangan dan logistik sahaja. Adalah tidak mengejutkan dikhabarkan perarakan haram nanti 99.99% adalah melayu.- Pisau.Net


Aku tak pelikpun berita ni sebabnya aku dah jangka mesti jadi macam ni. Korang ingat cina cina ni semua bodoh bahlul ke? Kalau dorang bodoh, dorang takkan join PKR dengan PAS. Sebab dorang bijaklah dorang join dua parti bodoh ni. Dorang bijak sebab dorang tahu boleh makan dua parti bodoh tu. Dorang boleh pasang tali kat hidung pakcik Anwar dengan Pok Nik lepas tu tarik keliling Malaysia.


Agaknya memang dah tercatat di Loh Mahfuz bahawa orang melayu bodoh mesti masuk parti PAS PKR
Yang sakit, yang bodoh esok semuanya orang melayu PAS PKR. Cina DAP duduk goyang telor tengok Astro kat umah. Hahahaha inilah harga yang perlu dibayar kalau nak jadi orang bodoh dalam parti yang bodoh.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

5 comments:

Jeffry said...

KEHKEHKEH PENCACAI PAS JADI BABI DI SEBABKAN DOA WALLY SLIPAU KAT MEKAH DI MAKBULKAN LA BROO >|D

Anonymous said...

Memang melayu yang telah disesatkan pemikirannya oleh ustad2 penyesat umat hari ini. Sepatutnya umat islam itu menjadi contoh dengan akhlak yang mulia, bukan terpekik terlolong macam beruk2 sarkis. Bila ulama main politik, inilah kesannya. Ulama mereka setakat doa menangis didepan kamera boleh la, tapi dalam hati penuh bersarang dengan dunia dalam ertikata sebenarnya "Hubbud Dunya" sebab itu tak kitra apa cara asalkan maksud mereka tercapai semua halal.

Anonymous said...

Sudah terantuk baru terngadah. Buat apalah memburukkan imej negara dan memporakkan perandakan keamanan dan kestabilan negara. Nak apa lagi. Siapa mafia yang dibelakang Bersih???

Anonymous said...

Betulkah itu yang dikatakan olej Khalifah Umar Abdul Aziz tu!!!

emas said...

inni aaa cinna jgn pigi itu belesih...aaiitu kasi milayu bodoh saja pigi bgi mamput itu umuno, pas, pkr kita bole untong ooo