Geng Bas Sekolah

June 21, 2011

Musuh Islam Memperalatkan Golongan Munafiqun PAS


SPR sudahpun membuka ruang berdialog dengan keling Ambiga tetapi keling ni menolak. Bila keling ni dah tolak maka sahlah agenda BERSHIT 2.0 bukanlah mahukan suatu pilihanraya yang adil sebaliknya dia memang mahu berlakunya kekacauan di Malaysia.

Lim Kit Siang juga mengaku mahukan berlakunya perhimpunan seperti yang berlaku di Mesir (klik sini). Kalau korang fikir secara waras, mengapa dua orang kafir yang merupakan musuh Allah s.w.t ini beriya benar mahukan BERSHIT ini diadakan? Dan sila fikirkan juga mengapa mereka berdua mempergunakan golongan munafiqun PAS dan bukannya kaum india dan cina sendiri?

Tak lain dan tak bukan kerana mereka memang mahukan umat islam di negara ini berpecahbelah dan seterusnya hancur lebur. Inilah tujuan utama mereka. Mereka berdua tahu yang mereka tidak boleh gunakan kaum sendiri kerana sudah pasti berlakunya rusuhan kaum. Mereka sudah belajar dari peristiwa 13 mei dahulu apabila rusuhan kaum yang mereka rancang telah gagal.

Dan untuk mengelakkan kaum mereka dibelasah, mereka sengaja melaga lagakan orang melayu sendiri. Bila orang melayu bergaduh sesama melayu, takkanlah orang melayu nak belasah kaum lain pulakkan. Inilah yang mereka rancang.

Lagi satu, keling dan cina ni bukanlah ahli politik kampung macam orang PAS. Mereka ada hubungan antarabangsa yang orang PAS sendiri tak tahu. Semua orang tahu DAP adalah parti tinggalan PAP. Malah hubungan DAP dengan pemerintah Singapork cukup erat selepas DAP berjaya mendapat PPinang. Keling ni pula dah mendapat anugerah Secretary of State’s Award for International Women of Courage Awards (klik sini). Takkanlah setakat lawyer biasa boleh dapat anugerah daripada Amerika senang senang macam tu. Mesti dia ada hubungan erat dengan pemerintah yahudi zionis Amerika.

CIA, IRI  (klik sini) telah merancang semua ini. Semua keganasan yang berlaku diseluruh dunia adalah rancangan yahudi zionis. Puak Munafiqun PAS kata mereka membenci yahudi zionis tetapi dalam hal ini, mereka sebenarnya sudahpun menjadi catur atau peralatan kepada kaum yahudi zionis. Benda macam inipun mereka masih tak nampak?

Sebab tu aku tak berkenan apabila si KJ beriya iya nak bawa Pemuda UMNO bersama masuk demo. Kalau Pemuda UMNO masuk demo, ini bermakna orang melayu dah masuk perangkap si keling dengan cina ni tadi. Orang melayu akan bergaduh sesama sendiri.

Sedar sedarlah orang melayu. Musuh islam sudahpun berada dipintu rumah kita. Takkan kita masih nak tunggu mereka masuk dan membunuh keluarga kita, baru kita nak bertindak. Pemuda UMNO tak payahlah masuk demo. Kalau boleh PERKASA pun tak perlu. Biarlah polis membuat kerja mereka. Biarlah semuanya diselesaikan mengikut undang undang.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

BTUL LA BROO..GAYJ SAJE NAK HERET UMNO MASUK LOBANG JUBOR AMBIGAU SUPAYA ORG LAIN BOLEH BERSHIT ATAS KEPALA! HARKKK PTUIHHH!!

Jeepers Creepers said...

jeff: sebab tu orang melayu lain jangan turun..jangan tunjuk kuat sebab ini semua perangkap orang kafir.

"orang yang kuat adalah orang yang dapat menahan kemarahan"

bukannya kuat berdemo.

akmy said...

Takkan tak ada cara agar tak ikut Ketua Pemuda yang kurang cerdik itu. Atau adakan sidang tergempar untuk menggantung tugas malah memecat Khairi ni. Tak rugi kalau buang biawak hidup, tak lah lagi dia mencakar. Tapi ingat, dia banyak duit, mesti boleh beli sedikit pemuda, lantas kata dia pun ada orang ikut. Mungkin juga dia telah lama ditanam oleh ejen asing hingga sanggup menentang bangsa dan kerajaan sendiri.