Geng Bas Sekolah

June 27, 2011

Lagi Bukti BERSHIT Agenda Musuh Islam


Gerakan yang mempunyai kaitan dengan Kristian yang berpangkalan di luar negara dikenal pasti sebagai penyumbang dana kewangan terbesar kepada Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih).

Gerakan tersebut yang berselindung di sebalik pertubuhan bukan kerajaan (NGO) sejak beberapa minggu lalu dikesan aktif menyalurkan bantuan kepada Bersih melalui NGO tempatan.

Antaranya adalah Yayasan Konrad Adenauer dari Jerman yang mempunyai hubungan erat dengan Parti Kesatuan Kristian Demokratik di sana, serta Yayasan Canadian Allied dari Kanada.

Kedua-dua NGO tersebut kini dikesan berada di carta 'tiga teratas' selaku penyumbang berbanding beberapa lagi pertubuhan asing lain, yang mewakili sembilan negara berlainan.

Dipercayai, jumlah terkumpul dana kewangan asing yang dimiliki Bersih kini sudah mencecah jutaan ringgit dan ia bakal digunakan untuk membiayai operasi demonstrasi.

Malah, Utusan Malaysia difahamkan, minggu lalu sahaja sebanyak RM250,000 dari negara asing disalurkan secara haram kepada sebuah NGO tempatan yang bernaung di bawah Bersih.

"Semua sekali, sembilan negara asing yang menjadi 'tangan ghaib' bagi mencetuskan keadaan huru-hara dalam negara pada 9 Julai ini dan mereka bergerak melalui NGO.

"Penyumbang paling besar yang dikesan adalah daripada NGO yang mempunyai kaitan dengan Kristian," kata sumber kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Dalam pada itu, sumber tersebut turut menjelaskan Bersih juga menerima bantuan kewangan daripada NGO yang berpangkalan di Amerika Syarikat, Britain dan beberapa buah negara Asia yang lain.

Bagi Amerika Syarikat, Institut Demokrat Kebangsaan (NDI) dan Institut Republikan Antarabangsa (IRI) dikenal pasti menaja Bersih dan parti-parti pembangkang di negara ini - Utusan Malaysia

NDI Mahukan Malaysia Diperangi


Ini lagi satu bukti bahawa sememangnya perhimpunan BERSHIT adalah agenda orang kafir untuk memerangi orang islam di Malaysia. Bersiap sedialah orang orang islam sekalian. Peperangan akhir zaman sudahpun semakin hampir.

Bangkitlah Wahai Umat Muhammad s.a.w! Bangkitlah Menentang Mereka Yang Memusuhi Islam. Bangkitlah Wahai Umat Muhammad s.a.w Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

DAH MEMANG TANGAN DIORANG DGN OTAK SEME DAH KOTOR BROO. TU PSL FUCKATAN X KISAH KLU ORG LUAR MASUK CAMPUR ASALKAN DPT JAJAH NEGARA NI..FUCKATAN BUAT RAJA2 BAKAL JADI BONEKA JE LA KT NEGERI MASING2...HARKK PTUIHH

Jeepers Creepers said...

jeff: dorang sepatutnya direbus hidup hidup..hidup lamapun menyusahkan umat islam je.