Geng Bas Sekolah

June 27, 2011

BERSHIT 2.0 Agenda Kafir !


Polis mengesan gerakan terancang pihak tertentu didakwa cuba menghidupkan semula fahaman komunis bagi tujuan menjatuhkan kerajaan melalui perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada 9 Julai ini.

Gerakan itu juga didakwa sedang giat menyebarkan propaganda anti kerajaan termasuk melalui risalah yang secara terang-terangan menghasut rakyat menggulingkan pemerintah seperti berlaku di negara-negara Asia Barat.

Timbalan Ketua Polis Negeri, Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata, maklumat itu diperoleh hasil siasatan terhadap 31 penyokong Bersih diketuai Ahli Parlimen Sungai Siput yang juga pemimpin Parti Sosialis Malaysia (PSM), Dr. Jeyakumar Devaraj yang ditahan semalam.

Menurutnya, selain membawa beribu-ribu risalah berunsur anti kerajaan, kumpulan itu juga membawa baju-T tertera gambar pemimpin komunis yang diangkat sebagai ‘kesatria’ termasuk pemimpin gerila komunis Cuba, Che Guavera dan pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) seperti Chin Peng, Rashid Maidin, Abdullah CD dan Suriani Abdullah.

“Berdasarkan isi kandungan risalah, tulisan nama pemimpin PKM di bahagian belakang baju T, polis percaya kumpulan itu ada membawa unsur-unsur untuk menghidupkan semula fahaman komunis yang haram dari sudut undang-undang.

“Ini sesuatu yang serius kerana kempen Bersih itu nampaknya dimasukkan unsur-unsur seolah-olah untuk hidupkan semula fahaman komunis, bukannya semata-mata menuntut pilihan raya bersih,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. - Utusan Malaysia


Segala sudah terbukti, perhimpunan BerShit yang bakal diadakan mempunyai agenda tersembunyi. Disamping tuntutan orang kafir yang mahukan orang melayu dan agama islam dilemahkan, muncul juga fahaman komunis yang mahukan Yang Dipertuan Agong dan Raja Raja Melayu dihapuskan.

Semuanya perancangan orang kafir yang sudahpun dibuat bertahun tahun lamanya. Apa lagi nak tunggu. Kasi hapuskan cepat semua musuh mush islam dan negara ni.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

DIORANG SENGAJE NAK TERAP SEMANGAT KOMUNIS, MARXIST DAN MCM2 FAHAMAN DAJJAL SUPAYA RAKYAT TERPESONG DAN ANUWAR TERSELAMAT BROO! HARKK PTUIHHH!!