Geng Bas Sekolah

June 14, 2011

Kelab Wanita Taat - Wan Azizah Emo?


Puteri UMNO mengecam penubuhan Kelab Isteri Taat yang dilihat hanya mementingkan nafsu semata-mata untuk mengekalkan keharmonian rumah tangga. “Adakah dengan hanya pandai melayan suami di atas katil menjadikan rumah tangga bahagia dan adakah hanya isteri saja yang mesti pandai melayan suami, bagaimana pula dengan peranan suami di atas katil,” katanya dalam satu kenyataan.

Naib Presiden Kelab Isteri Taat, Dr Rohaya Mohamed baru-baru ini mengingatkan golongan isteri supaya patuh dan melayan suami seperti ‘pelacur kelas pertama’.


Hehehehe Kelab Isteri Taat ni sepatutnya mengambil Wan Azizah sebagai Presiden kelab. Maklumlah dia kan isteri kepada "anugerah tuhan". Bukan calang calang orang boleh dapat suami "anugerah tuhan" ni wooo.

Lagipun menjadi isteri kepada suami yang suka membalun bontot jantan dan juga membalun pelacur cina DAP bukanlah suatu tugas yang mudah. Ianya memerlukan individu berhati kering, wajah sentiasa tenang dan pandai memutarbelitkan keadaan. Yang paling penting adalah "taat dan patuh" kepada suami.

Kalau Ummu Jah isteri kepada Abuya dahulu bermadukan perempuan, Wan Azizah ini pulak bermadukan pompuan dan jantan. Pompuan tu pulak bermacam bangsa. Lagi hebat tu hehehehe. Memang patut sangat dia jadi Presiden Kelab Isteri Taat hehehehe.



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: