Geng Bas Sekolah

June 8, 2011

Apabila Cina PKR "Menyerang" Orang Melayu


Ini satu lagi hal yang membabitkan orang cina. Yang ini pulak orang PKR. Sekarang ni isu PKR kat Pahang ialah isu Lynas. Entah apa apalah dorang ni. Pasal Lynas pun dorang kecoh macam hari nak kiamat jumaat ni. 

Nampak sangat sebenarnya dorang ni tak dapat apa apa habuan dalam projek Lynas, tu pasal dorang menyalak. Cuba kalau dorang dapat projek tu, mesti senyap seribu bahasa ler. Macamlah tak tahu perangai sampah orang PKR ni.

Ok berbalik pada motif asal, cina ni bernama Chris Chow. Cina ni sedap sedap je memfitnah Sultan Pahang. Bangsat!!. Rasa nak terajang je cina celaka ni. 


Lu ada bukti ke nak cakap ini semua. Ingat lu tak akan aman duduk kat pahang ni! Cina PKR lahanat!!

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

Jeffry said...

APE KATE KLU JUMPA DIA KT MANA2 KASI PENYEPAK KAT MUKE DIA. KUANG HAJAR KANINNAAA PUNYE CHOW LAN***!!!...HARKKK PTUIHHH!!

d_tieah said...

2 hari dah takde update blog ni??? Ke mana???


Entry Terbaru : SPRM Siasat Ketua Menteri Sarawak Berhubung Kes Balak

YB Raz said...

jeff: cina ni memang kurang ajar

YB Raz said...

tieah: ada tak kemana.terima kasih kerana mengambil berat :)