Geng Bas Sekolah

June 8, 2011

Apabila Cina Malu Mengaku Cina

Puak DAP ni tak habis habis nak menyusahkan rakyat Malaysia. Ada sekor cina ni, nama dia Hannah Yeoh. Cina ni baru beranak. Tapi disebabkan sikap bangang melampau lampau, dia bantai nak bubuh anak dia sebagai keturunan "Bangsa malaysia". Itulah dulu suruh sekolah taknak. Akhirnya bengap bila suruh isi borangpun tak tahu.

Lagi satu kalau nak tahu yang cina DAP ini memang cauvinist atau tak, haaa ini ada bukti. Cina ni pulak kawin dengan india. Nama laki dia Ramachandran Muniandy. Selalunya kalau orang kawin, dia akan tulis keturunan anak ikut suami. Tapi cina DAP ni bubuh keturunan anak dia cina. Haa sahlah memang DAP adalah parti cauvinist.

Orang macam inilah yang Nik Aziz puji melambung. Lupa Nik Aziz pulak langsung tak pedulu pasal bangsa. Sebab tu dia tak kesah kalau nanti anak cucu dia ditulis keturunan cina. Haa memang eloklah dia ni duduk semeja dengan DAP.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

itu pukimak namanya.

Tuan Tanah said...

kalau diorang ni ikhlas nak anak2 dia jadi anak/bangsa malaysia apa kata kita mansuhkan sekolah jenis kebangsaan..kita tengok apa reaksi diorang..

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Jeffry said...

TI JENIS CINA PERASAN BAGUS JEK BROO. MCM ANAK LUAR NIKAH LA PLAK. SEGAN NK TAROK NAMA BAPAK KEHKEHKEH