Geng Bas Sekolah

May 26, 2011

Penyokong DAP Tidak Memakai Seluar Dalam

Macam-macam taktik pelacur warga asing yang tidak pernah serik mencari pelanggan di sekitar medan selera di Jalan Pudu di sini apabila mereka kini tampil dengan gaya tidak memakai coli dan seluar dalam ketika mencari pelanggan.

Pelacur warga asing yang terdiri daripada kalangan warga China, warga Myanmar dan Indonesia itu dengan berpakaian seksi akan memberi kesempatan kepada pelanggan yang dihampiri menyentuh bahagian sulit mereka sebelum pelanggan itu ditarik ke hotel-hotel bajet di sekitar Jalan Pudu.
Macam macam perangai manusia ni. Selain daripada menahan pelacur terbabit, pihak polis perlu berusaha mencari siapa dalang disebalik pelacuran yang semakin berleluasa di Kuala Lumpur. Mungkin diakhir nanti akan keluar nama orang orang tertentu.

Oh ya. Siapa yang meletakkan camera video untuk merakam aksi seks pakcik Anwar, itu masih belum terjawap. Mungkin pemimpin DAP ada jawapannya hehehehe.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

ANUWAR KAN OTAK LIBERAL. PERKARA MCM TU DH BIASE BG DIA BROO. TETUNGGU JUGAK BILA DIA NAK TAYANK TOTEY DIA KAT MAHKAMAH. NK TNGOK SAMA KE TAK DLM VIDEO TU HEHEHEH