Geng Bas Sekolah

May 23, 2011

Nik Aziz Dibakar Api Neraka


Pemuda UMNO Kelantan menyifatkan Himpunan 10 Ribu Jentera Pemuda Pas Kelantan di Padang Perdana di sini malam kelmarin tidak menggambarkan sokongan sebenar kaum muda di negeri ini terhadap parti itu.


Ketuanya, Anuar Safian berkata, program berkenaan sebaliknya satu usaha Kerajaan Pas Kelantan mengeksploitasi pelajar sekolah agama dan maahad tahfiz bagi memastikan kelangsungan survival politik mereka di negeri ini yang semakin merosot.

"Perhimpunan itu belum membuktikan bahawa kepimpinan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dipertahankan. Pemuda tidak menganggap ia mewakili seluruh rakyat Kelantan kerana yang hadir hanyalah pelajar sekolah. Tindakan memperalat pelajar sekolah agama dan maahad tahfiz di Kelantan dalam program politik Pas membuktikan Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai pemimpin yang tidak bermaruah.

Yang Dipertua Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwanddin Hamzah berkata, tindakan itu juga membuktikan Nik Abdul Aziz sebagai pemimpin yang tidak mempunyai prinsip dan bertopengkan imej warak untuk memperdaya pelajar sekolah agama di Kelantan.

Azwanddin berkata, Nik Abdul Aziz merupakan seorang pengecut kerana hanya berani berpidato dan berbohong di hadapan budak-budak kecil yang baru belajar agama.

"Mengapa beliau (Nik Abdul Aziz) tidak berani untuk berpidato dengan tokoh seperti bekas pensyarah Akademi Islam Universiti Malaya, Mohd. Nor Deris," katanya.

Beliau berkata, tidak hairan sekiranya Mursyidul Am Pas itu menjadi tali barut DAP seperti Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Mohamad Sabu.

"DAP mahu Nik Abdul Aziz dan Mohamad mengunakan Pas sebagai alat memecahbelahkan undi Melayu dengan mengunakan faktor dan sentimen agama bagi mewujudkan kebencian di kalangan orang Melayu.

"Saya setuju bila orang kata undi Pas sama seperti undi DAP," katanya. - Utusan Malaysia

Insyaallah PAS akan menemui kehancuran sepertimana hancurnya tentera Firaun di laut Merah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

7 comments:

Anonymous said...

Budak budak mentah dari sekolah agama ini akan termakan racun yang dihidang kan oleh Nik Aziz dengan memfitnah UMNO.Apa saja dakyah yang dilemparkan oleh Pok Nik akan ditelan bulat bulat oleh budak budak mentah ini.Waiima jika disuruh menghunus pedang pun oleh Nik Aziz kerana berjihat terhadap UMNO, akan dilakukan oleh budak budak ini.Inilah dikatakan strategi yang paling berkesan bagi puak puak PAS ini untuk menggunakan budak budak ini. Nauzubillah..selamatkan lah ummat Melayu Islam ini dari bencana yang akan menimpam

Anonymous said...

KESIAN DAK2 KECIK TU KENE SAIKO DGN BAPAK SETAN. DGN ORG DEWASA X BRANI PLAK NAK SAIKO SEBAB TAKUT KENE SAIKO BALIK LA TU KEHKEHKEH

Jeepers Creepers said...

anon: nik aziz ni dah tak lama..dia tanggung banyak dosa sebab dia dah sesatkan akidah orang ramai.

jeff: tau xpe..orang tua ni berani dengan budak kecil je..kalau dia nak berdebat dengan orang tua, dia tahu dia akan kalah sebab dia ni sesat lagi menyesatkan

PiohPutih said...

kalau kiter x jger isteri kiter/anak kiter ..biarkan mereka x pakai tudung biarkan mereka minum arak langgar hukum agama jadi jatuh dayus lah ke atas kiter...abis nanti akhirat korang nk jawab aper kat Allah ..semasa Allah tanya korang kenapa sokong orng yg aku benci nie...yg Nabi benci nie?? cber jawab korang nk jawab aper kt Allah

Anonymous said...

ko blogger yang bodoh. bersama umno yg fuck!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

blogger yg bodoh. 10000000 fuck umno!!!!!!!!!

Anonymous said...

nak post komen kena dpt approval blogger fuck nie ke!!!!!!!!