Geng Bas Sekolah

May 14, 2011

Gerakan Nasrani Agenda Terancang - PAS Dikafirkan


Laporan muka depan Utusan Malaysia mengenai usaha pihak tertentu untuk menjadikan Kristian sebagai agama Persekutuan Sabtu lalu seperti dipetik daripada dua blog adalah berasas.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, asas pada pemberitaan tersebut mungkin boleh dijelaskan melalui sebuah laporan polis hari ini yang dibuat oleh seorang individu yang turut berada dalam majlis dimaksudkan di Pulau Pinang.

Bagaimanapun di Pulau Pinang hari ini, seorang ahli DAP, Mohamed Razali Abdul Rahman, 42, yang hadir pada majlis kesyukuran tertutup paderi-paderi berkenaan tampil membuat laporan polis bagi menceritakan insiden sebenar. 

Mohamed Razali menambah, sebagai orang Islam, dia wajib tampil ke depan bagi menceritakan apa yang berlaku pada majlis berkenaan.

"Sebagai orang Islam saya rasa kecewa. Saya ceritakan dalam laporan (polis) apa yang berlaku," ujarnya. - Utusan Malaysia

Hehehehe cerita ni semakin panas. Ada yang mengaku betul. Ada juga yang tak mengaku. Tapi aku ada satu cerita menarik. Cerita di sebalik tabir bagaimana kes ini bermula. Kalau nak tahu sila klik sini dan juga disini


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Blog pencacai tegar As Sheikh Sivaji Pandykutty Anu War Berahi al Juburi wal Puky

http://bbcatlover.blogspot.com/

dan kisah disebalik tabirnya lihat di

http://jamilismail.blogspot.com/

http://jamilkucingpondan.blogspot.com/