Geng Bas Sekolah

May 15, 2011

Vlog 2 Malaysia - Anwar Peliwat, Anwar Kaki Seks

Hahahahaha lawak gila pakcik Anwar ni. Dia sering melaung laungkan kebebasan dan keadilan. Tapi bila bebudak datang boo dia, dia terus melompat bersilat cakap bebudak tu diupah UMNO. Lepas tu orang tua ni nak salahkan polis pulak sebab tak ambil tindakan pada bebudak tu.

Hek eleh. Apa ni pakcik. Makin tua makin emo lah pulak. Kena boo dengan bebudak kecikpun nak merajuk. Polis tak ambil tindakanpun sebab bebudak tu boo je. Bukannya bebudak tu baling telur atau baling bom pada pakcik. Lagipun pakcik berucap kat tempat awam. Biasalah semua tu. Kecoh rrr orang tua ni ish ish ish.

Pakcik ni cakap rakyat dizalimi. Tapi siapa yang zalim? Adakah kerajaan BN yang membenarkan penduduk Kg Kerandung tinggal ditanah TOL bertahun tahun itu ZALIM ataupun kerajaan PKR yang merobohkan rumah penduduk Kg Kerandung hanya baru setahun memegang kuasa itu ZALIM?

Bak kata Nabil, Lu Pikirlah Sendiri



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

Anonymous said...

JUAL MINYAK URUT...

Anonymous said...

MEMANG DIA KAKI BALUN.......

Anonymous said...

1. Macamana Anwar tahu RM54 billion saham di agih kepada kroni?

- Memang dia tahu kerana DIA lah manusia yang mengamalkan kronisme semasa berkuasa sebagai Menteri Kewangan/Timbalan Perdana Menteri masa dlm kabinet dulu. Bapak dia, adik beradik dia, saudara mara dia, teman2 rapat dia dapat 'pink form' (untuk terbitan saham baru) dgn cukup mudah...!

2. Soal video bukan soal dia, Azizah atau anak2 dia?

- Kepala hotak dia! Kamu yang menutuh pompuan itu..., apa pasal nak heret rakyat berjuang untuk pertahan moral kamu?? Ini soal kamu sorang sahaja, Anwar...! SYURGA atau NERAKA, kamu yang buat tempahan sendiri...!!

YB Raz said...

anon: biasalah orang berpolitik..waktu pegang kuasa dia tak ingat itu semua..bila dah hilang kuasa dia akan menuduh sesiapa saja untuk menutup kesalahan diri sendiri