Geng Bas Sekolah

May 10, 2011

Anwar Ibrahim Rancang Bunuh Diri !


Disebabkan tekanan perasaan yang teramat sangat akibat sembahyang hajat dan bacaan yassin yang dibuat oleh puak PAS, pakcik Anwar dilaporkan sedang merancang untuk membunuh diri. Hal ini bakal didedahkan oleh pemandu peribadinya sendiri. Malah pemandu peribadinya sedang berkira kira mahu membuat laporan polis pada pukul 3.30 petang karang.


Menurut cerita yang dikarang oleh pemandu peribadinya, kereta pakcik Anwar disabotaj oleh pakcik Anwar sendiri. Lepas tu pakcik Anwar akan mengatakan ianya adalah perbuatan DS Najib. Pakcik Anwar akan mengadu DS Najib datang pergi bukak skru tayar kereta dia.

Lepas buat report polis, pakcik Anwar panggil semua pihak media dan kata ini semua kerja DS Najib. Cuma satu je pesan dia. Masa sidang media nanti, jangan sesiapa pun bukak mulut pasal jam omega. Kalau tak, nanti dia merajuk taknak buat sidang media dah hehehehe.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

d_tieah said...

Dasyat giler? Betul ke raz??? Huhuhu..

YB Raz said...

tieah: dia buat report polis kononnya ada orang sabotaj kereta dia.nak tahu boleh klik sini

http://semuthitam80.blogspot.com/2011/05/edisi-gempak-bapak-pandikutty-nak-kena.html

Anonymous said...

ni tajuk lagu apa ea?
leh x letak skali tajuk lagu?huhu

YB Raz said...

ni lagu take my heart..penyanyi soko