Geng Bas Sekolah

April 7, 2011

Revolusi 13 Berikrar Akan Menjatuhkan Anwar Ibrahim Takbir!!


'Dosa' Hang Nadim cuma satu, beliau berakal geliga walaupun masih kecil. Ketika orang ramai menahan serangan todak dengan betis sendiri, Hang Nadim mencadangkan digunakan batang pisang.

Manakala "dosa" pakcik Anwar cukup banyak. Tak cukup dengan perempuan, jantan turut dibalunnya. Melayu cina india semuanya dibuat bagaikan anak...anak ayam.


Belum reda isu DNA yang kemudiannya ditambah dengan kes filem "anu dalam pepet". Dan sekarang pakcik Anwar mahu pula menambah masalah dengan mengaitkan kes filem "anu dalam pepet" dia dengan kes altantuya. Hehehe lawak sungguh orang tua ni. Suka sangat altantuya. Orang tua ni ada skandal ke dengan altantuya ni hehehehe.


Orang tua ni beriya iya tidak mahu ditubuhkan suruhanjaya Diraja untuk kes "anu dalam pepet" ni. Kenapa dia tak mahu yek. Yang peliknya Karpal wilcha pun turut seiya senada. Mungkin ada sebab sebab tertentu kot. Selalunya si Karpal wilcha lah yang suka guna suruhanjaya Diraja macam dalam kes cina bunuh diri dulu.

Pakcik Anwar kata kalau nak suruhanjaya Diraja, dia suruh siasat dulu kes altantuya (klik sini). Ntah apa apa lah orang tua ni. Dah lah bersumpah cara islam taknak. Suruh sebut nama Allah s.w.t pun taknak juga. Tapi dialah orang nombor satu yang setuju dalam kes isu benarkan agama nasrani guna kalimah Allah s.w.t dalam bible.

Lepas tu suruh bagi DNA pun taknak. Ini bila nak siasat secara telus pun dia taknak juga. Nampak sangat yang orang tua ni memang bersalah sebenarnya. Maka sahlah Revolosi 13 yang bakal berjalan nanti akan digunakan oleh pembangkang untuk menjatuhkan pakcik Anwar sendiri.

No comments: