Geng Bas Sekolah

April 27, 2011

Raja Petra Gay?


Penulis blog, Raja Petra Kamarudin (RPK) menyangkal laporan TV3 bahawa belaiu 'tidak percaya lagi' dakwaan bahawa Datin Seri Rosmah Mansor berada di tempat kejadian semasa pembunuhan ngeri Altantuya Shaariibuu pada 2006.

Selepas dua siri interviu dengan Raja Petra disiarkan dalam buletin utama di stesen swasta tersebut, beberapa pihak terus melabel penulis blog itu telah mengubah pendiriannya dengan 'menarik balik' dakwaan tertentu dalam akuan bersumpah (SD) yang telah difailkannya.

RPK mengaku beliau berkata "Saya rasa mustahil kot" dalam interviu dengan pengarang kumpulan TV3, Datuk Ashraf Abdullah di Australia, tetapi mendakwa ayat pertengahannya telah dipotong dalam segmen yang disiarkan pada 13 April.- MalaysiaKini

Hahahaha biasalah kalau dah kaki minum, sampai ke akhir hayat juga akan terus mabuk. Kalau dah memang munafik, akan terus munafik sampai mati. Raja Petra ini sebenarnya tahu kisah sebenar. Dia tahu apa yang dia tulis dahulu sebenarnya memang fitnah. Tapi kalau dah hati tu hitam, memang tak ada langsung rasa keinsafan dalam jiwa tu.

Sekejap cakap lain. Lepas tu pusing lain. Lagi teruk perangai dari keling Sri Lanka. Bila malaikat maut datang menarik nyawa, barulah orang tua ni nak insaf agaknya.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

couverv said...

harakah cakap nih, utusan cakap macam tuh fedup dah dengan petre nih ha ha petre lagi sesuai kot

Jeepers Creepers said...

couvery: semua berbelit belit hahaha..tapi petra ni tetap manusia munafik