Geng Bas Sekolah

April 27, 2011

Gelombang Reformasi Kedua Bakal Bermula!

Sejak pakcik Anwar ditabalkan sebagai lelaki Y semalam, tiada langsung pengikut PKR mahupun PAS yang melenting dan membuat sidang media. Langsung tak ada. Adakah kedua puak ini sudahpun tahu keputusannya sejak awal lagi. Ataupun ini antara strategi pakcik Anwar untuk counter attack?

Ada berita baru yang mungkin boleh dipercayai. Sejak akhir akhir ini, hubungan pakcik Anwar dengan DAP begitu erat. Bagaikan gay dengan aktiviti liwat, bagaikan khinzir dengan title haram. Ada cerita yang mengatakan pakcik Anwar sekali lagi akan melancarkan gelombang reformasi.

Tetapi kali ini ianya tidak melibatkan orang melayu, sebaliknya melibatkan orang cina. Benar atau tidak, ia masih belum dapat dipastikan lagi. Tapi kalau dilihat keadaan semasa, rasanya tak mustahil. Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik GR (klik sini)

Dunia akhir zaman ni, macam macam benda boleh berlaku. Berhati hati jelah. Kuatkan iman dan semangat, insyaallah kita akan selamat. Ingat walau apapun yang berlaku, Allah s.w.t sentiasa bersama sama kita. Semoga Allah s.w.t melindungi kita dan negara ini daripada kejahatan manusia dan syaitan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: