Geng Bas Sekolah

March 20, 2011

Tentera Kafir Mula Menyerang Negara Islam

TRIPOLI 20 Mac – Tentera Amerika Syarikat (AS), Britain dan Perancis membedil Libya dengan peluru berpandu Tomahawk dan serangan udara sehingga ke awal pagi ini, mencetuskan kemarahan Muammar Gaddafi yang mengisytiharkan kawasan Mediterranean sebagai ‘medan pertempuran’.

Kapal-kapal perang AS dan sebuah kapal selam Britain melancarkan sekurang-kurangnya 110 peluru berpandu Tomahawk ke atas pangkalan udara dan sistem pertahanan udara rejim Gaddafi, lapor tentera AS.

Pegawai Libya berkata, sekurang-kurangnya 48 orang terbunuh dalam bedilan yang bermula pada 1645 GMT semalam (12.45 malam tadi waktu Malaysia) dengan satu serangan jet pejuang Perancis ke atas sebuah kenderaan tentera pro-Gaddafi. – AFP

Nampaknya tentera kafir tajaan yahudi zionis sudahpun memulakan kempen memerangi islam sekali lagi. Walaupun Libya bergolak dengan perang saudara, tetapi tindakan campurtangan tentara kafir adalah tidak patut sama sekali. Nampak sangat tindakan ketenteraan negara kafir ini adalah untuk menawan sebuah lagi negara islam yang kaya dengan minyak.
Dan ini juga akan terjadi kepada Malaysia sekiranya umat islam masih bertelagah sesama sendiri. Gerakan menindas umat islam di P.Pinang sudahpun berlaku. Kehadiran pendatang asing juga begitu banyak membanjiri Malaysia. Hanya menanti masa kehadiran tentera asing saja lagi sekarang.

2 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..ANUWAR SKE WUJUDKAN 'PERANG SEDARE' BROO. BILE DAH TERSEPIT MULA LA CANANG MINTAK BANTUAN GENG2 MATE SATU DIA KT LUAR SANA. DI TAMBAH PLAK DGN SOKONGAN PUAK MILITAN DLM NEGERI..HANCUSSS MESIA! ADOIYAIIII

Jeepers Creepers said...

jeffry: anwar memang begitu sikapnya..sejak dari muda dia suka buat kecoh lepas tu menonjolkan diri sebagai hero..itulah caranya sejak dia mulakan demo di universiti masa dia belajar dahulu..lepas tu dia buat balik tahun 1998.