Geng Bas Sekolah

March 21, 2011

Siapa Pemimpin Parti Yang Kuat Seks

Sekarang ni dah ada satu filem blue baru. Made in Malaysia punya. Filem ni bukan standart 3gp yang bebudak konek kecil lakonkan. Ini pelakon dia orang top kat Malaysia. Siapa ye pelakon filem blue kali ni hehehe.

Wartawan kanan dan editor akhbar dari Utusan Malaysia, New Straits Times dan Berita Harian adalah kumpulan pertama yang melihat klip tetapi enggan mengulasnya ketika ditanya mengenainya.

Wartawan juga diminta menyerahkan semua alat-alat elektronik seperti telefon bimbit dan kamera serta pen mereka dan buku nota mereka.

Mereka seterusnya diminta memakai jubah atas pakaian mereka sebelum mereka dibenarkan masuk ke bilik rakaman tersebut ditayangkan.

Kumpulan kedua pula terdiri daripada wartawan The Malaysian Insider, Free Malaysia Today, dan seorang editor kanan dari agensi berita nasional, Bernama.

AFP telah diberitahu bahawa rakaman video tersebut akan ditayangkan kepada media antarabangsa pada jam 2 petang ini.

Sementara itu, akhbar the Star melaporkan bahawa klip video selama 30 minit itu menunjukkan lelaki yang didakwa seorang pemimpin pembangkang, yang juga seorang ahli parlimen, sedang melakukan pelbagai aksi seks.

Menurut akhbar tersebut, video itu yang dirakamkan pada 21 Februari, ditemui di sebuah bilik hotel di Kuala Lumpur. Empayar-Pemuda

Akhir zaman ni macam macam jenis manusia yang boleh kita jumpa. Dari gayboy tua sampailah penjual agama. Semuanya sanggup membuat apa sahaja untuk mendapat kuasa. Padahal kuasa yang mereka mahukan itu langsung tak boleh membantu mereka di akhirat kelak malah boleh menyebabkan mereka dicampak kedalam neraka.

1 comment:

Anonymous said...

Ya Allah Ya Tuhanku, apa punya manusia laa buat kerja songsang mcm ni. Kalau kafir mmg kita boleh biarkan sbb dosa dan pahala tiada dlm buku mereka, tabiat pemimpin songsang ini telah menyebabkan ramai dikalangan remaja anak muda kita dah tukar trend nak buat kerja terkutuk mengikut ala pemimpin dah tak salah kalau mereka menerima org sebegini sebagai panduan hidup mereka jika org ini memerintah negara kita.

Sebagai bloggers wajib kita menerangkan isu ini jika benar berlaku kepada pihak luar terutama antarabangsa kerana negara kita negara islam walaupun tidak sekeras hukuman seperti di Saudi, Iran bahkan negara ultra moden seperti UAE (Dubai-Abu Dhabi) pun tidak mengizin perkara begini berlaku. Cium dikhalayak ramai pun kena tak kira ko mat salleh ke atau muslim.

Apa pun jika benar watak lelaki "Y" yg merupakan suspek utama, maka molek laa beliau "bunuh diri" dari mendapat malu tujuh keturunan, atau berTAUBAT dan dapatkan kaunseling dari espek agama serta perubatan. Jika gatal sangat kahwinlah dan tambahlah kuota 3 lagi yg masih kosong.

Hak wanita kata kahwin lebih tak boleh tu jgnlah tunjuk kebal, kan malu pula kaum hawa lain kalau mcm ni jadinya, agama membenar, kita manusia kata tak boleh, mcmana ni?

Cucu dpt malu sudah tentu, entah2 menantu pun cabut lari tak tahan kena gomel dgn mak bapak dek perangai bapak mertua dan jiran tertangga.