Geng Bas Sekolah

March 22, 2011

PKR Dah Kena Lempang Sebelum PRU Sarawak Bermula


Belum apa apa, PKR dah kena pelempang dari anak Sarawak. Awek pulak tu yang kasi. Memang makan dalam ler jawapnya. Hujah bernas daripada awek ni membuatkan PKR Sarawak terkedu sekejap. Dah ler taiko besar PKR ada kes liwat. Bertambah pulak dengan kes video seks terbaru. Huh memang haru ler jawapnya PKR sekarang.

Nak tengok awek yang berani hentam PKR kaw kaw boleh klik sini D-Hatie. Terima kasih kerana prihatin kepada negara. Harap lebih ramai golongan muda yang menolak parti PKR kerana PKR bukannya memperjuangkan nasib rakyat sebaliknya hanya memperjuangkan cita cita Anwar sahaja.

2 comments:

d_tieah said...

Nak tekan post comment pun agak sukar.. Nape ek? Erm.. Thanx sebab buat entry ni.. Hahahaha.. Padahal segala ape yang dicakap tu dari otak cetek je.. Takde pape sangat pun.. Ngee :) Thanx sekali lagi..

*Serius, tak suka keadilan!

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

YB Raz said...

susah erk? akupun susah hehehe..ni semua sebab cursor tu ler..xpe nanti aku tukar balik.

sekurang kurangnya awak dah ada semangat cintakan negara..itu dah cukup.