Geng Bas Sekolah

February 8, 2011

Puak PAS Cuba Menyesatkan Pelajar Di Mesir

Mamat didalam bulatan itu adalah ejen parti PAS yang ditugaskan untuk menghuru harakan keadaan pelajar di Mesir. Aktiviti mereka cukup terancang. Bermula dengan sebuah blog, mereka menambahkan lagi suasana kalut kepada ibu bapa para pelajar yang berada di Malaysia. Blog ini mendapat cerita dan arahan daripada PMRAM iaitu pertubuhan golongan PAS di Mesir

Tak cukup dengan itu, mereka cuba menghasut para pelajar supaya tidak pulang menggunakan pesawat yang bawa khas oleh kerajaan. Malah bertambah hinanya mereka apabila sekali lagi cuba menghasut pelajar didalam kapal terbang supaya tidak berterima kasih kepada pihak yang membantu. Nak tahu kisah sebenar mengenai mamat PAS dan geng mereka, boleh klik sini.

Inilah manusia yang dicipta oleh puak PAS. Walaupun diluarannya seolah olah orang beragama islam tetapi dihati mereka tak ubah seperti mereka yang tidak beragama. Puak PAS ini samalah seperti iblis. Iblis telah dilaknat kerana tidak mahu mengikut perintah Allah supaya sujud kepada Adam a.s. Bertambah sial selepas dilaknat, iblis berikrar pula mahu menyesatkan semua anak cucu Adam a.s. Dah kena laknat, taknak minta ampun.Degil sombong.

Mamat PMRAM ni naik gak kapal terbang kerajaan hantar. Kenapa tak minta Nik Aziz jemput?
Inilah ciri ciri yang ada pada puak PAS. Orang dah tolong, langsung tak berterima kasih. Malah menghina dan menyusahkan lagi orang yang mahu menolong. Opss lupa nak cakap, hari tu puak PAS ni dok pakat hantar duit lebih seratus ribu pada pelajar di Mesir. Tapi mana perginya duit tu sekarang yek hehehehe.

Gambar dari Medan Info

2 comments:

Anonymous said...

puak2 pmram ni la yg taram duit beratu ribu tuh!!

Anonymous said...

tolong jgn fitnah yg bukan2..selidik dulu bru la leh cakap...bawak2la beristighfar...mereka ni lah yg byk menolong student2 kt sane!!!!