Geng Bas Sekolah

February 8, 2011

Najib Tepati Janji, Nik Aziz Sampai Mati Dibuai Janji

Akhirnya Ops Piramid telahpun mencapai matlamat.Lebih 10,000 orang rakyat Malaysia dipindahkan keluar daripada Mesir. Semua pihak telah berusaha bersungguh membantu. Malah MAS dan Airasia juga turut terlibat sama membantu mengeluarkan rakyat Malaysia daripada negara bergolak itu.


Walaupun berbakul bakul maki hamun dan sumpah seranah dilemparkan oleh puak pembangkang terutama puak PAS kepada kerajaan, tetapi kerajaan tetap menunaikan tanggungjawap dan janjinya kepada rakyat. Sedangkan dimana pula janji pihak PAS? Dan lebih penting kemana perginya duit yang kononnya lebih berguna diberikan kepada pelajar Malaysia daripada membawa mereka pulang. Huh mungkin duit tu dah hilang ditengah jalan kot. Ataupun mungkin ada penyamun berkalung serban merembat duit "sedekah" tu kot. Benda ni tak mustahil memandangkan hilangnya duit koperasi Kohilal dan tabung Mamali.


Kerana nama baik yang dibuat oleh bekas mantan PM terdahulu, kerajaan Mesir dan Arab Saudi menolong rakyat Malaysia. Cuba negara diperintah oleh golongan zalim dan pendusta seperti pemimpin pakatan sekarang. Jangan harap ada mana mana negara yang sudi menolong.

Janji DS Najib sudahpun ditepati. Dimana pula janji yang dibuat oleh Nik Aziz sepanjang dia menjadi MB Kelantan? Huh sampai kedalam liang lahad lah dia tak akan tunaikan.

1 comment:

Anonymous said...

WALLY DH JANJI NAK BAGI BILIK SYURGA FIRST CLASS KAT SAPE2 YG UNDI SETAN DAPNGOK BROO HUHUHU