Geng Bas Sekolah

February 14, 2011

Kerajaan Zalim Pakatan Syaitan Bakal Digulingkan

Kejatuhan Hosni Mubarak dan Ben Ali telah memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia untuk menolak kerajaan Pakatan Syaitan. Di Selangor, Kedegilan dan kebodohan Khalid GapGap menimbulkan suasana tegang diantara kerajaan Selangor dan Datuk Khusrin selaku SUK Selangor.


Di P.Pinang, Lim Guan Eng berhempas pulas cuba membersihkan maruahnya yang sememangnya kotor dengan risalah My Balik Pulau dan pendedahan konon konon beliau dianiaya (klik sini). Tetapi rakyat P.Pinang tidak sebodoh itu. Orang melayu P.Pinang yang dizalimi sekejam kejamnya sedang menyusun langkah untuk menjatuhkan kerajaan haram DAPig di PRU akan datang.

Di Kelantan juga sudah ada ura ura Nik Aziz bakal digulingkan. Bukan oleh UMNO sebaliknya oleh orang PAS sendiri. Kegagalan Nik Aziz mentadbir Kelantan, membawa kemakmuran dan peluang pekerjaan untuk rakyat Kelantan menimbulkan suasana tegang walaupun secara luaran segala ini tidak kelihatan. Pelacuran, perjudian dan penyembahan berhala semakin menjadi jadi dibawah pemerintahan Nik Aziz (klik sini)


Kedegilan Nik Aziz untuk terus berkuasa menjadi buah mulut rakyat Kelantan. Rakyat Kelantan sendiri mengaitkan kedegilan Nik Aziz untuk terus memegang kuasa adalah sama dengan Hosni Mubarak. Nik Aziz juga tahu perkara ini tetapi masih belum tergerak hatinya untuk berundur. Mungkin dia hanya menunggu rakyat Kelantan bangkit merusuh barulah dia nak lepaskan jawatan MB. Kalau nak tahu kaitan Nik Aziz dan Hosni Mubarak, boleh klik sini.

3 comments:

Anonymous said...

bongok punya analisis

Anonymous said...

AISEYMEN DAK ANON KAT ATAS NI CAM JELESS JEK. APSAL BRADER? FUCKATAN DH XDE ISU NAK SPIN LAGI KERRRR?? ATAU DAH SAMPAI TAHAP KEBONGOKAN MCM BOS PELIWAT KO TU KE? JGN MARAA HAAA..NANTI KENE JUAL HEHEH >|D

Anonymous said...

Mak oiiii awat hg bengong sangat... pi mengaji la oiii. nampak sngt hg ni cetek ilmu. hg ni lebih teruk dari kambing sampai xmau mengaji lansung..eee aku geram sungguh. kalo bole aku nak suh komamdo tembak hang sampai mampuih sbb x gheti melayu..