Geng Bas Sekolah

February 25, 2011

Gabungan UMNO & PERKASA Menakutkan Rejim Yahudi Zionis

Di akhir zaman ini, orang melayu islam dinegara ini semakin lemah. Salah satunya kerana perpecahan diantara orang melayu itu sendiri. Selain  itu, ancaman dan serangan dari luar seperti daripada Dong Zhong. Dong Zhong adalah pertubuhan cina yang memperjuangan harta benda dan isi perut kaum mereka sahaja. Dong Zhong juga bersifat rasis sepertimana yahudi zionis.

Jika sebelum ini Dong Zhong mampu bersuara tanpa bantahan daripada orang melayu, tetapi kini tidak lagi. Walaupun UMNO adalah parti yang memperjuangkan nasib orang melayu islam, tetapi sebagai sebagai parti dominan didalam pemerintahan negara, ada sesetengah perkara yang UMNO tidak boleh lakukan sendiri. Kalau UMNO buat juga, ianya akan menjadikan negara tidak aman dan stabil.

Oleh itu PERKASA diwujudkan untuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan oleh UMNO. Erk camne ayat aku ni..Humm senang cakap PERKASA adalah benteng kedua orang melayu islam. Oleh sebab itulah PERKASA tidak boleh didaftarkan sebagai parti politik. Bukan tak boleh tapi nanti kesannya tak baik untuk negara. Oleh itu adalah lebih PERKASA hanya menjadi sebuah NGO bebas.

PERKASA diwujudkan untuk mempertahankan hak orang melayu dan perlembagaan negara. Manakala DZ ini pulak nak rampas hak orang melayu dan menukar perlembagaan negara. 

Ok berbalik semula pada isu Dong Zhong, sekarang puak DZ ni dah mula terasa tercabar. Sebabnya dah menjadi prinsip mereka, bangsa lain hanya layak jadi kain lap kaki. Mereka tak boleh lihat ada bangsa lain yang sama atau lebih hebat dari mereka.

Sebab itulah kita orang melayu islam kena bersatu. Kalau bukan didalam UMNO, bersatulah didalam PERKASA. Kalau tidak, kita akan menjadi seperti orang islam Palestin. Ditindas dinegara sendiri. Dan bersatulah kerana islam. Bukan kerana PAS sebab PAS bukan islam. PAS hanya parti politik seperti PKR dan DAP. Cuma custom mereka saje lain tapi hati tetap sama.


Dan sejak akhir akhir ni, PERKASA dah diserang bertubi tubi. Bermacam fitnah dilemparkan untuk melemahkan PERKASA. Salah satunya adalah menyebarkan risalah palsu untuk memburukkan PERKASA. Untuk maklumat lanjut, korang boleh tengok kat Taiping Mali (klik sini)

Puak DZ ni tak keseorangan. DAP juga ada main peranan dalam DZ ni. Maklumlah halatuju mereka adalah sama.

1 comment:

Jeffry said...

TU LA MSLHNYA BILA ORG MELAYU TERLALU BERLEMBUT. KEPALA KENE PIJAK2. TAPI LEBIH MENYAMPAH BILA ADA MELAYU LAIN PUN NAK PIJAK KEPALA SESAMA BANGSA SEBAB NAK TENGOK BANGSA SENDIRI HANCUR TU YG BUAT SAKIT HATI..BANGSA LAIN SRONOK GEMBIRE LAA..HARKK PTUIHHH