Geng Bas Sekolah

February 9, 2011

Anwar Ibrahim Mengelupur Di Azab Kubur

PKR melepaskan impian untuk bertanding di Dun Merlimau. Walaupun pakcik Anwar menjelaskan keputusan dibuat didalam mesyuarat Pakatan tetapi jika dilihat secara halus, Anwar terpaksa berlembut kerana PKR kini sudahpun nyawa nyawa ikan.


Malah PKR juga kehilangan banyak kerusi kerana ahllinya melompat parti. Secara tak langsung ia menunjukkan PKR sudah tidak lagi releven. Bagaimanapun dari satu segi, ia juga sebagai jalan selamat untuk pakcik Anwar dan PKR disebabkan kawasan Melaka adalah kubu kuat BN. 

Pakcik Anwar sudahpun menjangkakan kekalahan sebab itulah dia biarkan PAS yang bertanding. Sekurang kurangnya dia dan partinya tidak akan rugi apa apa. Inilah corak permainan pakcik Anwar. Dia hanya masuk sekiranya dia yakin dan tahu dia mempunyai peluang untuk menang. Dan akan meletakkan beban kesalahan kepada orang lain sekiranya berlaku masalah dikemudian hari.

Tak apalah PAS pun PAS lah. Kami blogger pro kerajaan takda goyang punya. Walaupun tahu PAS tak akan menang, tapi kami blogger pro kerajaan tidak akan memandang rendah pada puak PAS. Nak tahu apa pula fatwa sonsang dari Nik Aziz dan Nizar Murtad kali ni hehehe

No comments: